انجمن های تخصصی  فلش خور
شایعه: Horizon: Zero Dawn 2 یک بنچمارک گرافیکی در صنعت بازی‌ها خواهد بود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: شایعه: Horizon: Zero Dawn 2 یک بنچمارک گرافیکی در صنعت بازی‌ها خواهد بود (/showthread.php?tid=283899)



شایعه: Horizon: Zero Dawn 2 یک بنچمارک گرافیکی در صنعت بازی‌ها خواهد بود - B I N A M - 09-05-2020

شایعه: Horizon: Zero Dawn 2 یک بنچمارک گرافیکی در صنعت بازی‌ها خواهد بود 1

در طول یک سال گذشته، شایعات و اطلاعات مختلفی در مورد توسعه‌ی نسخه‌ی دوم بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شده است. به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Horizon: Zero Dawn 2 ممکن است یک بنچمارک گرافیکی برای صنعت‌ بازی‌های ویدئویی باشد.
اخیراً استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) آگهی استخدام جدیدی را برای جذب یک طراح فنی پوشش‌های گیاهی منتشر کرده و در همین حال کاربری به نام Sikandar Mahmood از وب‌سایت RespawnFirst، جزئیات جالبی را در این خصوص کشف کرده است. در اطلاعات این گزارش، به اختصاص دادن ۴ تیم مختلف برای ایجاد و خلق محیط‌های خیره‌کننده اشاره شده است. در ادامه‌ی این فهرست اشاره شده است که تیم‌های طراحی محیط‌ها و جهان بازی می‌توانند یک با داشتن یک بنچمارک گرافیکی در این صنعت، یک دنیای زیبا و چشمگیر را ارائه دهند.
در همین راستا، فهرست دیگری برای جذب یک انیماتور ارشد به منظور طراحی دنیاهای زنده و جزئیات دیگر وجود دارد. در این مورد تیم طراحی دنیای بازی و چگونگی همکاری برنامه‌نویسان، انیماتورها و طراحان برای خلق و ارائه‌ی فرهنگ‌ها و یک تمدن‌ خاص به شهرهای بازی اشاره شده است. در این فهرست استخدام، اشاره‌ی مستقیمی به بازی Horizon: Zero Dawn 2 نشده، اما نشانه‌های و مشخصات ارائه شده به نظر می‌رسد که به این بازی اشاره دارند.
طبق برخی شایعات و گزارش‌های مختلف، بازی Horizon: Zero Dawn 2 هم‌اکنون مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند و در تاریخی نامشخص برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.