انجمن های تخصصی  فلش خور
مدیر ورزشی بایرن مونیخ: نویر برای ما ارزش زیادی دارد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: مدیر ورزشی بایرن مونیخ: نویر برای ما ارزش زیادی دارد (/showthread.php?tid=282678)



مدیر ورزشی بایرن مونیخ: نویر برای ما ارزش زیادی دارد - ρσєѕɪ - 26-04-2020

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: نویر برای ما ارزش زیادی دارد 1

باشگاه بایرن مونیخ که برای تمدید قرارداد با نویر به مشکل خورده بود با او به توافق رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، مانوئل نویر خواستار تمدید پنج ساله قراردادش با بایرن مونیخ بود در حالی که باشگاه بایرن با توجه به سن و سال این دروازه‌بان بزرگ خواستار تمدید دو ساله قرارداد بود و همین باعث شد خبرهایی درباره جدایی این دروازه‌بان به گوش برسد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ گفت: من خوشبین هستم. امیدوارم هر چه سریع‌تر قرارداد مانوئل نویر تمدید شود و به نظرم خواهد شد.

او ادامه داد: نویر به خوبی می داند که ما چه اندازه برای او ارزش قائل هستیم و احترام می گذاریم. من پیش از این با اولیور کان هم‌بازی بوده‌ام و می‌دانم که داشتن یک دروازه‌بان خوب چقدر ارزشمند است. نویر یک دروازه‌بان بزرگ با کلاس جهانی بالاست و همه ما به او احترام زیادی می‌گذاریم.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره جذب الکساندر نوبل گفت: بایرن همواره به دنبال جذب استعدادهای بزرگ است و جذب چنین بازیکنان جوانی کمک زیادی به تیم در آینده خواهد کرد. بایرن به دنبال فوتبال جذاب و زیباست.

بایرن مونیخ با هدایت کواچ فصل را ناامید کننده آغاز کرد و همین باعث شد او از کار برکنار شود و جای خود را به هانس فلیک بدهد.

با آمدن این مربی جوان شرایط بایرن به کلی تغییر کرد و الان این تیم نه تنها در بوندسلیگا صدرنشین است بلکه در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.