انجمن های تخصصی  فلش خور
به‌روزرسان جدید Call of Duty: Warzone جهت مقابله با متقلبان منتشر شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: به‌روزرسان جدید Call of Duty: Warzone جهت مقابله با متقلبان منتشر شد (/showthread.php?tid=282278)



به‌روزرسان جدید Call of Duty: Warzone جهت مقابله با متقلبان منتشر شد - B I N A M - 22-04-2020

به‌روزرسان جدید Call of Duty: Warzone جهت مقابله با متقلبان منتشر شد 1

اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در به‌روزرسان جدید Call of Duty: Warzone، تمهیدات جالبی را برای مقابله با متقلبان در نظر گرفته است. متقلبانی که با توجه به رایگان بودن بازی، روز به روز بیشتر می‌شوند.




به‌روزرسان ضد متقلب Call of Duty: Warzone که برای مدت‌ها انتظار آن می‌رفت، بالاخره منتشر شده است تا بازی‌بازان این بخش بتل رویال رایگان Call of Duty: Modern Warfare، را از دست متقلبان نجات دهد. متقلبانی که باعث شده‌اند بسیاری قابلیت بازی میان پلتفرمی خود را خاموش کنند و یا حتی به کل بسته شوند. حالا اینفینتی وارد تصمیم گرفته است که با این متقلبان برخورد کند.
همانطور که می‌دانید، در صورت برخورد با یک متقلب، می‌تواند او را گزارش دهید. حالا از این به بعد در صورت بن شدن آن متقلب، بازی به شما پیامی خواهد داد. برای این کار باید پس از اتمام یک بازی، به فهرست Recent Players بروید و بازی‌باز متقلب را گزارش دهید. اینفینیتی وارد اعلام کرده است که ابزار بیشتری برای گزارش دادن متقلبان در آینده منتشر می‌شود، اما فعلا اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.
تغییر بزرگ و کمی جالب دیگر، این است که متقلبان احتمالی از این به بعد در لابی‌های یکسان بازی خواهند کرد. به طوری که در صورت گزارش دادن یک بازی‌باز به خاطر تقلب، او فقط با سایر بازی‌بازان این چنینی بازی خواهد کرد. اینفینتی وارد گفته است که تمهیدات امنیتی بیشتری در این باره وجود خواهد داشت، اما اطلاعات بیشتری در این مورد نداد. در هر صورت چیزی که مشخص است، جدیت بیشتر اینفینتی وارد در برخورد با متقلبان است. این استودیو پیش از این هم اعلام کرده بود که تا کنون ۷۰ هزار حساب کاربری به خاطر تقلب از بازی بن شده‌اند.
Call of Duty: Warzone هم اکنون به صورت رایگان برروی پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.