انجمن های تخصصی  فلش خور
شایعه: تولید GTA VI از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ خواهد بود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: شایعه: تولید GTA VI از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ خواهد بود (/showthread.php?tid=282242)



شایعه: تولید GTA VI از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ خواهد بود - B I N A M - 22-04-2020

شایعه: تولید GTA VI از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و نقشه‌ی بازی بسیار بزرگ خواهد بود 1


اگرچه هنوز چیزی به‌صورت رسمی معرفی نشده اما شکی در این نیست که راک‌استار (Rockstar) پس از انتشار Red Dead Redemption 2 برروی رایانه‌های شخصی، هم‌اکنون مشغول توسعه‌ی Grand Theft Auto VI است. جدا از این‌که هیچ شرکتی حاضر نمی‌شود چنین مجموعه‌ی پُرسودی را کنار بگذارد، شایعات از منابع مختلف نیز یک‌صدا به شماره‌ی ششم سری GTA اشاره می‌کنند.



در جدیدترین شایعات کریس لیبرتی (Chris Liberty)، کسی که با فاش ساختن بسیاری از اخبار داخلی راک‌استار مانند ترک دن هاوسر (Dan Houser) از این شرکت به‌خوبی خود را ثابت کرده است، طی یک استریم زنده سَری دوباره به GTA 6 زده و به حواشی اخیر مربوط به آن پرداخته است.
به‌گفته‌ی لیبرتی، مراحل پیش‌تولید GTA VI در سال ۲۰۱۴ آغاز شد و اخباری که ادعا می‌کردند این بازی در مراحل ابتدایی توسعه به‌سر می‌برد درست نیستند. وی همچنین صحبت‌های هفته‌ی گذشته‌ی یکی دیگر از منابع داخلی که گفته بود GTA 6 نیمی از مراحل ساخت را پشت‌سر گذاشته است تائید کرد و با زیر سوال بردن گزارش وب‌سایت Kotaku مبنی‌بر کوچک بودن این بازی در روزهای اول عرضه و سپس گسترش آن از طریق به‌روزرسانی‌ها، مخالفت خود را نشان داد که چنین چیزی صحیح نیست و Grand Theft Auto 6 از نقشه‌ای بسیار بزرگ برخوردار خواهد بود. باوجود این‌که لیبرتی منبعی قابل‌اعتماد به‌شمار می‌رود و گزارش‌های موثق بسیاری در کارنامه دارد ولی تا زمان انتشار اخبار رسمی از سوی راک‌استار و تیک-تو (Take- Two) تمام اطلاعات بالا در دسته‌ی شایعات قرار می‌گیرند. اما اگر این جزئیات صحیح باشند، می‌توان امیدوار بود که در یکی دو سال آینده شاهد تجربه‌ی GTA VI باشیم.