انجمن های تخصصی  فلش خور
قلعه‌نویی: امیدوارم خاطرات خوب در اصفهان تکرار شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: قلعه‌نویی: امیدوارم خاطرات خوب در اصفهان تکرار شود (/showthread.php?tid=265832)



قلعه‌نویی: امیدوارم خاطرات خوب در اصفهان تکرار شود - Mr. Potato Head - 19-06-2017

قلعه‌نویی: امیدوارم خاطرات خوب در اصفهان تکرار شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان باید تلاش خود را بیش تر کنند. به آنها گفته ام برای رسیدن به چیزی که می خواهیم باید ریاضت بکشیم.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم ذوب آهن درباره حضور در اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا دوباره به اصفهان برگردم و هدایت ذوب آهن را بر عهده بگیرم. ذوب آهن باشگاه نمونه ای است و من با مطالعه این تیم را انتخاب کردم.


وی ادامه داد: امیدوارم خاطرات خوب سنوات گذشته که در اصفهان داشتم این بار با تیم خوب، مردمی و در کل باشگاه خوب ذوب آهن تکرار شود.


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره همکاری مدیریت این باشگاه گفت: از هیات مدیره و شخص سعید آذری تشکر می کنم. این جا همه چیز طبق برنامه پیش می رود و هر کاری که می خواهیم در اسرع وقت انجام می شود.


سرمربی ذوب آهن درباره تمرینات این تیم افزود: امروز جلسه اول تمرین است و ما در حال حاضر دو هفته از برنامه ای که در نظر داریم عقب هستیم. بنابراین بازیکنان باید تلاش خود را بیش تر کنند و به آنها گفته ام برای رسیدن به چیزی که می خواهیم باید ریاضت بکشیم. در سال های گذشته هر چه بوده تمام شده و رفته است. هر مربی بزرگی دوست دارد به ذوب آهن بیاید و در این تیم فعالیت کند.