انجمن های تخصصی  فلش خور
کاهش وزن عجیب دختر 500 کیلویی بعد از یک پیام عاشقانه!! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: کاهش وزن عجیب دختر 500 کیلویی بعد از یک پیام عاشقانه!! (/showthread.php?tid=264878)



کاهش وزن عجیب دختر 500 کیلویی بعد از یک پیام عاشقانه!! - ÆMÆշЇÑζ - 18-03-2017

دختر 500 کیلویی با پیام عاشقانه 120 کیلو کم کرد اقدام باورنکردنی و عجیب این دختر رسانه ای شد چراکه ماجرای بسیار جالبی دارد.


سنگین وزن ترین زن جهان تحت عمل جراحی موفقیت آمیز چاقی قرار گرفت این زن بعد از شنیدن یک پیام عاشقانه اقدام به کاهش وزن خود کرد..
"امان احمد" 37 ساله ماه فوریه برای کسب آمادگی جهت انجام جراحی چاقی به بیمارستان Saifee در بمبئی منتقل شد. وزن امان پیش از این 498 کیلوگرم بوده و وزن بالای او موجب شده بود که برای مدت دو دهه در خانه اش در مصر حبس شود.
این دختر وقتی مشغول چک کردن شبکه های خود بود متوجه یک پیام عاشقانه از طرف یک ناشناس شد و همین من باب یک آشنایی طولانی شد تااینکه تصمیم گرفت خود را به خاطر عشقش لاغر کند



کاهش وزن عجیب دختر 500 کیلویی بعد از یک پیام عاشقانه!! 1



این بیمار پس از انتقال به بیمارستان به سرعت تحت رژیم غذایی مایعات قرار گرفت تا برای جراحی آماده شود. طبق گزارش تایمز آو ایندیا، این بیمار پس از آنکه نزدیک به 120 کیلو از وزن خود را از دست داد تحت جراحی "گاسترکتومی آستینی" قرار گرفت.
پزشک معالج این بیمار گفت:وضعیت جسمی او به نظر خوب است. همچنین کیسه صفرای او به دلیل اینکه سنگ ساز شده بود تحت جراحی قرار گرفت زیرا ممکن بود بعدها دردسرساز شود.
به گزارش نیچر ورلدنیوز، "امان" از دوران کودکی دچار مشکلات تیروئیدی بوده اما پس از آنکه دچار سکته مغزی شد افزایش وزن او روند صعودی تر پیدا کرد


RE: کاهش وزن عجیب دختر 500 کیلویی بعد از یک پیام عاشقانه!! - Roxana15 - 18-03-2017

خوب بود


RE: کاهش وزن عجیب دختر 500 کیلویی بعد از یک پیام عاشقانه!! - بهار1396 - 24-04-2017

عشق چه کاراکه نمیکنه