انجمن های تخصصی  فلش خور
دانلود بازی EA Sports UFC 2 برای پلتفرم PS4 - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: معرفی و نقد بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+--- موضوع: دانلود بازی EA Sports UFC 2 برای پلتفرم PS4 (/showthread.php?tid=264225)



دانلود بازی EA Sports UFC 2 برای پلتفرم PS4 - erfan_zh - 05-02-2017

EA Sports UFC 2 یک بازی اکشن، ورزشی است که توسط شرکت ای ای کانادا ساخته شده و کمپانی Electronic Arts آن را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرده است. بازی EA Sports UFC 2 بار دیگر خشونت بسیار بالای این رشته ورزشی را به نمایش می گذارد اما اینبار با گرافیک و انیمیشن های مبارزه بسیار پیشرفته تر. در این بازی می توانید با انتخاب کاراکتر خود از میان بیش از 250 مبارز زن و مرد در مسابقات قهرمانی UFC به رقابت بپردازید. محیط بازی EA Sports UFC 2 کاملا ورزشی می باشد و گرافیک بسیار خوب بازی به همراه مرحله ها و صداگذاری های موفق ، هر گیمری را تحت تاثیر جو و محیط خود قرار می دهد . شما باید برای به اتمام رساندن این بازی با موفقیت و پشت سر گذاشتن هر راند از مسابقه و البته ارتقا کاراکتری که در اختیار دارید ، باید از تمام المان های موجود در این بازی کمک بگیرید و البته از هوش و استعداد فردی خود نیز بهره مند شوید ، هم چنین در این نسخه اسطوره های ورزشی بزرگی مثل Mike Tyson و Bas Rutten و البته Bruce Lee نیز حضور دارند و به زیبایی شبیه سازی شده اند. خوبشبختانه UFC 2 از نظر محتویات گیم پلی خیلی کامل تر از UFC 1 است. از فنون و حرکات تکراری نشدنی تا Submission های خلاقانه و بسیار زیبا در بازی که همه این ها دست به دست هم می‌دهند تا به بازیکن احساس تکراری شدن ندهد.


نام بازي : EA Sports UFC 2
نام فارسي : مسابقات یو اف سی 2
پلتفرم : PS4
زبان: ENG
سازنده : EA Canada
ناشر : Electronic Arts
ريجن: آمريکا
ايدي بازي : CUSA01968
فرمت: PKG
عرضه شده براي ديگر پلتفرم ها : XBOX ONE – PS4 – PC



نکته : توجه داشته باشيد در اين پست تنها ديتاي بازي براي شما عزيزان ارائه شده است و لازم است ابتدا اکانت بازي را به صورت ديجيتالي تهيه کنيد. قبل از دانلود دقت کنيد آي دي بازي با آي دي ديتا موجود در سايت ما يکي باشد در غير اينصورت بازي براي شما اجرا نخواهد شد.
لینک صفحه دانلود :دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آسیا دی ال