همه چیز درباره بازی Tom Clancy's The Division - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30) +--- انجمن: نرم افزار موبایل و بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=31) +--- موضوع: همه چیز درباره بازی Tom Clancy's The Division (/showthread.php?tid=257880) |
همه چیز درباره بازی Tom Clancy's The Division - an idiot - 14-05-2016 بازی زیبای Tom Clancy's The Division در نمایشگاه E3 در سال 2013 معرفی شد. در اولین تاخیر اعلام شد که تا سال 2014 بازی ارائه میشود، اما این تاخیر بهطول انجامید و در نهایت مارس سال 2016 این بازی رسما برای طرفداران ارائه شد. در آن زمان، انجمنهای بازی بهشدت به Ubisoft خرده گرفتند و این تاخیرها خشم بازیدوستان را برانگیخت، اما اگر دوستدار این گونه بازیها باشید، بهتر است بدانید که صبر کردن شما نتیجه داده است. اگر شما هم قسمتهایی از بازی را مشاهده کنید، متوجه میشوید که این بازی همان است که تبلیغ میشده و ارزش صبر کردن را داشته. زمانی که اولین بار Ubisoft دمویی از این بازی نشان داد و بعد با تاخیر در ارائه بازی مواجه شدیم، شک و شبهههایی در مورد بازی ایجاد شد مبنی بر این که Ubisoft برای پیشگیری از تاخیر دوباره کیفیت بازی را پایین میآورد، اما خبر خوب این است که قرار نیست هیچ کاهشی در کیفیت بازی رخ دهد. دولت امریکا آزمایشی به نام زمستان سیاه (Dark Winter) انجام داد تا سطح هوشیاری دولتمردان این کشور را در برابر حملات بیوتروریستی بسنجد. Ubisoft از این آزمایش ایده گرفته و این سؤال را طرح میکند که اگر همهچیز خوب پیش نمیرفت، چه اتفاقی میافتاد. Ubisoft میگوید که اگر در آن زمان همهچیز خوب پیش نمیرفت، ویروس آنفولانزا، که میتواند روی پول کاغذی 17 روز زنده بماند، در روز جمعه سیاه که افراد بیشماری برای خرید از خانه بیرون میروند، بین مردم پخش میشد. در روز اول بعد از پخش شدن ویروس، تمام بیمارستانها پر از انسانهای مریض میشد. در روز دوم سیستم حملونقل از بین میرفت و تمام خیابانها بسته میشد. روز سوم تمام صنعت میخوابید. روز چهارم همه انرژی از بین میرفت و تمام قفسهها از مواد غذایی خالی میشد. در این روز انسانهای معمولی به اشخاصی وحشی تبدیل میشوند که هر کاری برای نجات خودشان انجام میدهند و در اصل هرکدام به یک تهدید تبدیل میشود. حال سوال اساسی این است که اگر این اتفاقات رخ میداد، راهحل نجات چه بود. راهحل، داستان این بازی است؛ نیروهای مردمیای که برای این عملیات آموزش دیدهاند راه گذر از این فاجعهند. در روش انجام بازی، تمام داستان و نحوه شکلگیری آن را برای شما توضیح خواهیم داد. بازی به صورت سومشخص انجام میشود و شما در گروهی از بازیکنان قرار دارید که وظیفهتان برقراری امنیت در شهر و پیدا کردن شخصی است که مسبب پخش شدن این بیماری در شهر بوده. در دمویی که کمپانی سازنده نشان داده، شهر نیویورک محل اتفاق این داستان است؛ شهری که از برف پوشیده شده و گرد مرگ رویش پاشیده شده است. ماشینها بدون سرنشین به حال خود رها شدهاند، سگهای ولگرد در تمام شهر پرسه میزنند و نشانهای از انسانها دیده نمیشود، خودروها و وسایل دیگر در گوشهگوشه شهر در حال سوختن هستند، بر اثر وزش باد برفهایی که روی زمین نشسته پخش میشود. اینها همه فضای آخرالزمانی واقعی و متفاوتی برای کاربر تداعی میکنند. شخصیت اصلی داستان کاپشن پوشیده و روی دست خود یک ساعت دارد که تقریبا تمام کارهای خود را با آن انجام میدهد. در ابتدای دمو، شخصیت اصلی به دو همگروهی خود میپیوندد و با هم به سمت صدای تیراندازیای میروند که از سمت دیگر شهر میآید. در بین راه پلیسی روی زمین افتاده که شخصیت داستان با اسکن سریع آن علت مرگ را ضربه به سر بیان میکند. همین که این تیم به ایستگاه پلیس نزدیک میشود، تیراندازی شروع میشود و هرکدام از آنها، از جمله شخصیت اصلی داستان، برای مخفی شدن از ماشینهای پلیسی استفاده میکنند که وسط معرکه قرار دارند. روش سنگرگیری بسیار جالب است و شخصیت اصلی تعامل بسیار خوبی با محیط خود دارد. زمانی که میخواهد پشت ماشینی حرکت کند که با آن برای خودش سنگر ساخته، در ماشین پلیس را میبندد تا مزاحمتی برایش ایجاد نشود. هدف در این بازی، زنده کردن دوباره شهر است. شما به همراه همتیمیهای خود کمکم قسمتهایی از شهر را پس میگیرید و تکهتکه آن مناطق را از دست دشمنان نجات میدهید. در نهایت، نجات شهر و بازگرداندن آن به حالت عادی و نجات بازماندگان چیزی است که شما باید به آن برسید. |