انجمن های تخصصی  فلش خور
فیلم سینمایی «در مدت معلوم» ۹ روزه ۳۱۰ میلیونی شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: فیلم سینمایی «در مدت معلوم» ۹ روزه ۳۱۰ میلیونی شد (/showthread.php?tid=251685)



فیلم سینمایی «در مدت معلوم» ۹ روزه ۳۱۰ میلیونی شد - sober - 25-12-2015

سینماپرس: فیلم سینمایی «پی ۲۲» هفته گذشته به چرخه اکران سینماها اضافه شد و فیلم سینمایی «در مدت معلوم» توانست نظر مخاطب را جلب کرده و گوی سبقت را از دیگران برباید.

به گزارش سینماپرس، فروش فیلم سینمایی «در مدت معلوم» در ۲۳ سالن سینما به نمایش درآمده و در ۹ روز نمایش در تهران به فروش ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

ضمن اینکه شب گذشته در سینماهای کوروش، ایران، آزادی، ماندانا، شکوفه، ملت سانس فوق العاده داشتند . این فیلم شب گذشته در تهران به فروش ۶۸ میلیون تومان دست یافت و اکران شهرستان آن از چهارشنبه (۲ دی) آغاز شده است.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» شب گذشته با در اختیار داشتن تنها ۹ سالن سینما در تهران به فروش ۲۲ میلیون تومان در تهران دست یافت. هم اینک فروش کل فیلم ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

فیلم سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است. فیلم شب گذشته ۱۷ میلیون تومان در تهران فروش داشته است. فروش کل فیلم به دو میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسید.

براساس این گزارش، ۱۵ سالن در اختیار این فیلم سینمایی در تهران است و ۳۵ سالن سینما درشهرستان در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «پی ۲۲» که به تازگی اکران شده و ۱۲ سالن در اختیار دارد. چهارشنبه ۲ میلیون و پنج شنبه (شب گذشته) به فروش ۶ میلیون و ششصد دست یافت.

فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش ۵۰۰ میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم در شهرستان ها به فروش ۱۱۰ میلیون دست یافت.

اما فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی در تهران به فروش ۷۲۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است. در تهران ۲۰ سالن سینما و در شهرستان ۲۵ سالن در اختیار این فیلم است