انجمن های تخصصی  فلش خور
{ کـلـش آف کـلـنـز } - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: نرم افزار موبایل و بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=31)
+--- موضوع: { کـلـش آف کـلـنـز } (/showthread.php?tid=251072)

صفحه‌ها: 1 2


{ کـلـش آف کـلـنـز } - Tɪɢʜᴛ - 16-12-2015

با سلام ..

همونطور که همه میدونیم کلش از محبوب ترین بازی ها گوشیِ !

بخاطره شاخه های زیادی که داره ( ه×ک ، جِم ، بی نهایت و .. ) پست های زیادی براش زده میشه ..

اما ازین به بعد تمام موضوعات مربوط به کلش و آپدیت جدیدش در این پست قرار میگیره ..

و اگر کسی پست جدا بزنه اخطار میگیره !

زمانی که آپدیت جدید قرار میدین حتما همراه تاریخ و تغییرات نسخه باشه !

شما دوستان هم میتونید عکس های مپ خودتون ، ایدی و .. خودتونُ اینجا قرار بدید .



توضیحی کوتاه درباره ی کلش :
قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

همانطور که می دانید امروزه این بازی به یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازی های موجود در تلفن های هوشمند تبدیل شده است به گونه ای که دیگر هیچ بازی توان رقابت با آن را ندارد و هر کسی نام این بازی را شنیده و یا آن را انجام داده است! در ابتدای بازی یک روستا به شما داده می شود و آموزش های لازم در رابطه با ایجاد ساختمان ها و قرار دادن آنها در قسمت های مختلف به شما داده می شود. با ساخت ساختمان اصلی بازی یا به اصطلاح Town Hall شما قادر خواهید بود ساختمان ها، و امکانات بیشتری داشته باشید و منابع بیشتری را ارتقا دهید، حال هرچه سطح ساختمان اصلی شما بیشتر باشد می توانید کارهای بیشتری از قبیل دیوار کشیدن و ساخت سربازخانه و … انجام دهید. در همین حال هرچه شما ساختمان های بیشتری در بازی بسازید و یا آنها را ارتقا دهید بازی مقادیری را تحت عنوان XP به شما می بخشد که جمع آوری آنها موجب افزایش سطح شما خواهد شد! در طول بازی دستاوردهای مختلفی از قبل مشخص شده است که با انجام آنها مقادیر مختلفی جم یا همان الماس به شما هدیه داده می شود و با استفاده از آن می توانید کارهایی نظیر: ارتقا سریع ساختمان ها، تبدیل الماس به اکسیر و سکه و … انجام دهید، در واقع الماس باعث می شود تا شما با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت نمایید و خود را به سرعت بالا ببرید.


برخی از ویژگی های بازی :
– ساخت روستا در مکان دلخواه

– نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

– پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

– ۱۴ مرحله زیبا و جذاب


تغییرات نسخه جدید :


– یکی از بزرگترین به روزرسانی های بازی تا به امروز

– اضافه شدن تاون ۱۱ , هیرو جدید و دفاعی جدید در این تاون

– اضافه شدن لول جدید به نیرو ها و ابزار های دفاعی

– اضافه شدن قابلیت دونات کردن اسپل

– افزایش پاداش هر لیگ

– اضافه شدن تغییراتی در سیستم شیلد



 { کـلـش آف کـلـنـز } 1


آپدیت ۱۹ آذر!






 




RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - Aiden Pearce - 18-12-2015

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/final-bstSnapshot-921641.jpg
کلن هم بعد از امتحانا نوبت شاید زدم اینجا عکسشو میزارم (;


RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - Tɪɢʜᴛ - 19-12-2015

جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها







حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که برخلاف پیش بینی هایی که کردید و تصوراتی که در مورد حرکت نیروها و سیر تخریب ساختمان های حریف داشتید، ناگهان نیرو ها گرفتار تله میشن و حمله بر اساس برنامه پیش نمیره. این موضوع مخصوصا وقتی آزار دهنده هست که نیروهایی مثل جاینت یا هوگ که بار اصلی شروع حمله رو به دوش دارند، گرفتار بشن.
هر سرباز نقطه ضعف و قوت و ویژگی های مخصوص خودشو داره که به همین دلیل تله های مختلف روی اونها تاثیر زیاد یا کم دارند و یا کاملا بی تاثیرند.
خب میریم سر اصل مطلب:
تکنیک عمومی و کلی برای همه ی سرباز ها این دو مورد هست:
اول- کشف: پیش بینی کردن محل تله ها که بستگی به نوع نیرو داره. در مورد پیدا کردن محل تله ها مخصوصا جاینت بمب و هیدن تسلا در مطالب قبل زیاد توضیح دادیم.
دوم- خنثی سازی: که همون از بین بردن اثر تله ها روی نیرو های اصلی و جلوگیری حداکثری از آسیب هست.





 
بارچ:
تله ها با تاثیر گذاری زیاد روی بربر و آچر عبارتند از: بمب، جاینت بمب و تله ی اسکلتی. (تله های فنری در این بخش زیاد مهم نیستن چون فقط تعدادی از نیرو ها رو از دور خارج میکنند و در حمله های بارچ تعداد نیرو زیاد هست بنابراین اهمیت بالایی نداره.) ویژگی بد در مورد کشف محل تله ها در این بخش اینه که نمیتونید قطعی در مورد جای اونها نظر بدید (چون: کوچک هستند، تعداد بالایی هم دارند، استاندارد خاصی هم برای محل قرار گیری ندارند) و امکان داره در هر جایی داخل یا خارج از بیس وجود داشته باشند. بنابراین برای بارچ، کشف و خنثی سازی رو در یک بخش قرار میدیم.
کشف و خنثی سازی:
یک- قبل از پیاده کردن تعداد زیاد نیرو چند سرباز برای تست کردن محل عبور پیاده کنید
دو- هیچ وقت حتی بعد از تست محل عبور سرباز ها رو در یک گروه خیلی بزرگ پیاده نکنید
سه- سرباز ها رو به صورت دسته های ده تا بیست تایی پیاده کنید (که اگر به بمب رسیدن لااقل تمام سرباز ها آسیب نبینند و البته اثر حمله ی مرتار رو هم بسیار کم میکنه)
چهار- به تله های اسکلتی اصلا توجه نکنید. بیشترین نقش اون ها کم کردن سرعت دسته ی سرباز و در معرض حمله ی مرتار قرار دادن اونهاست و آسیب زیادی به طور مستقیم ایجاد نمیکنند.





مینیون:
فقط دو تله در بازی روی مینیون اثر دارند که یکی از اون ها که ویرانگر ترین مانع برای مینیون هست،بمب هوایی یا ایر بمب هست. ایر بمب ها با Splash Damage خودشون میتونن به سادگی ۱۵ مینیون رو در کمتر از یک ثانیه نابود کنن. این اتفاق در حمله های BAM باعث خراب شدن کامل نقشه ی حمله میشه. تله ی دوم هم تله ی اسکلتی هست که در مورد قبل درموردش حرف زدیم.
کشف:
محل استاندارد ایر بمب ها در مکانی دور از بیس اصلی و یا در کنار منابع هست.
خنثی سازی:
با حدس محل تقریبی، یک یا دو مینیون رو در محل مشکوک پیاده کنید تا تله خنثی بشه. در مورد تله های اسکلتی هم عمل خاصی غیر از فرستادن تعداد بیشتر مینیون نمیشه انجام داد.





جاینت:
در مورد جاینت ها باید گفت که به دلیل سطح سلامت بالا، تله های انفجاری روی اون ها تاثیر زیادی ندارند اما تله های فنری کاملا بر علیه اون ها هستند. مشکل از جایی به وجود میاد که جاینت ها دور یک ساختمان دفاعی (یا دیوار) تجمع میکنند و بعد از تخریب، همه در کنار هم شروع به حرکت میکنند. این حرکت گروهی جاینت ها باعث میشه که به محض پا گذاشتن روی تله ی فنری، همزمان چندین جاینت از دست برن. پیاده کردن جدا گانه ی جاینت هم فکر خوبی نیست و تنها راه باقی مانده، پیاده کردن چند سرباز بارچ یا حداکثر یک جاینت در محل مشکوک هست.





هیلر:
در آپدیت جدید، مین های هوایی در برابر هیلر ها عکس العملی نشون نمیدن و شما فقط باید نگران بمب های هوایی (که البته به تنهایی هیلر رو از پا در نمیارند) و تله های اسکلتی در حالت هوایی باشید.
خنثی سازی:
اگر هیلر ها در حین حمله مورد تهاجم ساختمان های دفاعی واقع نمیشن، نگران بمب های هوایی نباشید. مشکل تله های اسکلتی در حالت هوایی رو با پیاده کردن یک نیروی هوایی (مثل بالون یا دراگون) در مسیر حرکت میتونید حل کنید.





 
بالون:
خوشبختانه تله ی خاصی در حمله هایی که با بالون انجام میشه اختلال ایجاد نمیکنند. فقط تله های هوایی اگر چندتاشون در کنار هم قرار گرفته باشند، میتونن آسیب قابل توجهی ایجاد کنند. مین های هوایی هم حداکثر قدرت نابودی یک بالون رو دارند که در حمله های بالونی که تعداد بالون ها زیاده تاثیر خاصی نداره.
خنثی سازی:
چند بالون رو در ابتدا برای تست مسیر حرکت پیاده کنید. اینکار توصیه نمیشه چون معمولا تعداد بالون ها محدوده. البته این روش در کلن وار ها که ریسک وجود تله های هوایی گروهی زیاد هست استفاده میشه.





هوگ:
زمانی در بازی، هوگ قدرت مطلق بود اما با چند تغییر که در چند آپدیت ایجاد شد، قدرت این نیرو کاهش پیدا کرد.جاینت بمب ها، تله های فنری و تا حدی بمب ها دشمن هوگ به شمار میرن.
خنثی سازی:
متاسفانه این تله ها به صورت مستقیم و بدون تلفات قابل خنثی سازی نیستند (چون معمولا در مپ های ضد هوگ، تله ها کاملا در بین ساختمان ها هستند) اما روشی برای کاهش حداکثری تلفات وجود داره:
قبل از حمله، فضاهای ۲*۲ خالی در وسط بیس رو بررسی کنید و برای بدترین حالت آماده باشید تا به موقع بتونید با اسپل هیل، هوگ ها رو نجات بدید. (درمورد روش پیش بینی حرکت نیروها و شناسایی محل تله ها قبلا صحبت کردیم و در مورد استفاده از اسپل ها هم به زودی مطلب خواهیم داشت.) حتما توجه کنید که اگر دو فضای ۲*۲ در کنار هم دیدید، به وجود دو جاینت بمب در کنار هم شک کنید. دو جاینت بمب متوالی، به معنای مرگ قطعی هوگ هست و کاری هم از دست اسپل هیل بر نمیاد. هیچوقت همه ی هوگ ها رو همزمان و در یک ردیف پیاده نکنید. همیشه چند هوگ رو جلوتر از گروه اصلی بفرستید تا جاینت بمب های احتمالی قبل یا بعد از دیوار رو خنثی کنند.





دراگون:
تنها تله ی موثر علیه دراگون ها، مین های هوایی هستند. فقط یک راه برای جلوگیری از اثر این تله وجود داره و اون استفاده از نیروی دیگری (لاوا هوند یا بالون) برای خنثی سازی تله هست. استفاده از بالون که معقول نیست چون سطح سلامت کمی داره اما لاوا هوند بسیار موثره چون اولا با سطح سلامت بالای خودش مسیر طولانی رو طی میکنه و بیشتر تله هارو خنثی میکنه، دوما ساختمان های دفاعی رو درگیر میکنه، سوما بعد از نابودی لاوا پاپ های به وجود آمده به صورت دایره ای پخش میشن و منطقه ی گسترده ای رو برای خنثی سازی تله ها پوشش میدن.
اگر تون هال لول ۹ به بالا هستید، (یعنی کلن کسل سطح ۵+ دارید) توصیه میشه لاوا هوند رو در کلن کسل خودتون ببرید چون به دلیل اشغال ۳۰ فضا، جای دو تا دراگون رو میگیره.





سایر سربازان:
لاوا هوند و گولم: اساسا برای جذب حمله ساخته شدند و نقش سپر دارند و هدف ما از پیاده کردن اونا خنثی کردن تله ها هست پس دلیلی برای به تله نیفتادنشون وجود نداره.
ویزارد/ویچ/والکری: نیرو های پشتیبانی هستند و بعد از خنثی سازی پیاده میشن. وظیفه ی اون ها آسیب و تخریب بعد از از بین رفتن ساختمان های دفاعی و تله ها هست و مساله ای به نام خنثی سازی مختص اون ها وجود نداره.
پکا: به دلیل سطح سلامت بالا، علاوه بر قدرت حمله ی بالا گاهی به عنوان سپر هم استفاده میشه که در هر صورت تله ها روی اون اثر خاصی ندارن.



RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - Aiden Pearce - 23-12-2015

اینم از کلن |:
صد در صد بعدا پشیمون میشم از ساختنش |:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/final-bstSnapshot-910161.jpg


RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - Tɪɢʜᴛ - 19-02-2016

ورژن 78.116.2 ( 6 بهمن )


تغییرات نسخه ی v8.116.2 :
* کلن کستل از این به بعد به عنوان یک بانک محافظت شده به نام خزانه (یا صندوقچه جواهرات) برای شما عمل می کند
* اصول ذخیره سازی لوت کلن وار در داخل کلن کستل و نمایش اون روی صفحه کلن وار عوض شده است. ظرفیت ذخیره سازی منابع در کلن کستل از این به بعد با توجه به سطح کلن و سطح تاون هال محاسبه میشه
* ویژگی کلن های سطح بالا با نام war loot extra storage که ظرفیت کلن کستل رو افزایش می داد به نام Treasury Extra storage تغیبر کرده و درصد افزایش به واسطه این قابلیت تغییر نکرده است
* شکل کلن کستل کمی تغییر کرده و اون منابعی که روی کلن کستل قرار داشتن حذف شده. خزانه امن ترین جا برای ذخیره سازی منابع خواهد بود
* با گرفتن روزانه ۵ ستاره در بخش چند نفره بازی (ستاره های وار حساب نمی شن) یک میزان لوت پاداش دریافت خواهید کرد.
* هر بار که به شما اتک بزنن و منابع شما رو از غارت کنند، یک ارابه شکسته در مپ شما ظاهر میشه که میزانی از لوت از دست رفته رو به شما بر می گردونه.
* دومین ایر دفنس بازی در تاون هال ۶ و سومین در تاون هال ۷ باز خواهد شد، پس تاون هال ۶ و ۷ یک ایر دفنس دیگه می گیرند.
* رفع چندین باگ از جمله : گیر کردن اسکلت ها بین لایه های دیوار داشتن چند اسپل دارک در کلن کستل نمایش نادرست مدت زمان اتمام ارتقای ساختمان ها و نیروها


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم - 54 مگابایت



RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - an idiot - 04-05-2016

هر آنچه باید در مورد به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز بدانید


۱۵ اردیبهشت ۹۵ ساعت 13.00




{ کـلـش آف کـلـنـز } 1



آخرین به‌روزرسانی بازی کلش آف کنز (Clash Of Clans) در ماه مارس عرضه شد و حال نوبت به آپدیت جدیدی رسیده که البته هنوز عرضه نشده است؛ اما ما قصد داریم نگاهی به تغییراتی که قرار است در به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز اعمال شود بی اندازیم.
در به‌روزرسانی قبلی شاهد اولین جنگجویی که از دارک اکسیر برای ساخت آن باید استفاده می‌شد بودیم، همچنین رفع باگ‌ها و متدهای جدیدی نیز وجود داشت که باعث می‌شد متقلبین از بازی حذف شوند. امروز سوپرسل اعلام کرد که به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز قرار است بزرگ‌ترین آپدیت این بازی باشد که هدف آن سرعت بخشیدن به روند بازی است.
بنابراین می‌توان گفت که به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز از آنچه در گذشته عرضه شد و تاون هال لول 11 را به بازی اضافه کرد قرار است بزرگ‌تر باشد.
آنچه مشخص است این آپدیت می‌تواند به بازگشت محبوبیت این بازی کمک کند و دوباره کلش آف کلنز را به جایگاه قبلی آن برساند. همان‌طور که می‌دانید وقتی به سطح بالایی برسید برای ساخت یک ارتش قدرتمند باید بین 200 تا 300 هزار اکسیر هزینه کرده و زمان زیادی را نیز صرف کنید تا ارتش شما ساخته شود و یا میزان زیادی جم پرداخت کنید.
نتایج این همه زمان صرف کردن تنها برای 3 دقیقه مبارزه است که صرف نظر از شکست یا پیروزی در نبرد، برای جنگ بعدی باید همان زمان و هزینه را دوباره متقبل شوید. همین امر سبب شده تا خیلی از کاربران علاقه‌ی خود را به انجام کلش آف کلنز از دست داده و دیگر سراغ آن نروند.
سوپرسل نیز متوجه شده که بازی آن‌ها دیگر جذابیت گذشته را ندارد، برای همین سعی کرده تا در به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز روند بازی را کمی تغییر دهد. از جمله تغییرات مهم بازی سرعت بخشیدن به ساخت اسپل‌ها و همچنین افزایش سرعت دو تا سه برابر ساخت نیروهایی مانند گولم، پکا و بمبر است. همچنین زمان استفاده‌ی دوباره از هیرو کینگ، کویین و گرند وارن نیز به شدت کاهش پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید لیستی از تغییرات اعمال شده در به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز را مشاهده کنید:
  • سرعت ساخت اسپل دو برابر شده است
  • سرعت ساخت اژدها، ویچ و وال بریکر دو برابر شده است
  • سرعت ساخت گولم، لاوا هوند و پکا سه برابر شده است
  • زمان ساخت هیروها بسیار کاهش یافته است
  • ساخت بالن، ویزارد، هیلر، والکری و بولر کاهش یافته است
  • بولر زودتر به دشمنان حمله خواهد کرد



RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - # αпGεʟ - 05-05-2016

سوپرسل، (۹۵/۱/۳۰) به طور رسمی اعلام کرد که در صورت استفاده بازیکنان از بات و مود، اکانت آنها را بن خواهد کرد. این هشدار کاملا جدی میباشد و تاکنون چندین قربانی داشته است. هر چند که قبلا هم استفاده از بات و مود طبق قوانین سوپرسل ممنوع بود، اما اقدام همگانی برای پیگیری این مسئله تا به امروز نشده بود. سوپرسل از امروز افرادی را که از بات و مود استفاده کنند، ۱۴ روز بن می کند و در صورت تکرار به طور کامل اکانت آنها را مسدود خواهند کرد. در ضمن باید یاد آوری کنم بازی بر روی شبیه ساز های اندروید (مانند بلواستک) هم ممنوع میباشد اما چیزی در مورد آن گفته نشده است.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1

سوپرسل این اقدام را برای منصفانه شدن بازی مطرح کرده و استفاده از این برنامه ها را تقلب محسوب می کند و امیدوار است که با این کار بازیکنان دست از کار با بات و مود بردارند.
این حرکت سوپرسل به یقین موجی از ناراحتی از سوی بسیاری از بازیکنان را به همراه خواهد آورد. همچنین خیلی از کسانی که تا بحال از این برنامه ها استفاده نکردند، از این موضوع بسیار خوشحال خواهند شد.
 


RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - # αпGεʟ - 21-05-2016

{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans)، شاهکار بی‌نظیر استودیو بازی‌سازی سوپرسل نیازی به معرفی ندارد. این بازی خارق‌العاده مخاطبین زیادی دارد و تا به امروز سود عظیمی را برای شرکت سازنده داشته است. قرار بر این است که آپدیت ماه می (May) این بازی به‌زودی منتشر شود و در اصل یکی دیگر از بزرگ‌ترین آپدیت‌ها به شمار می‌آید. انتظارات زیادی برای آپدیت می کلش آف کلنز وجود دارد و امشب در گجت نیوز قصد داریم که این مسئله را بررسی کنیم



سوپرسل در ابتدای این ماه سرعت نبرد در بازی را با کاهش زمان تولید شدن سربازان افزایش داد. حال به نظر می‌رسد که در آپدیت می کلش آف کلنز تغییرات زیادی اعمال شود. در این آپدیت جدید ارتقاهای زیادی برای تاون هال 11 منتشر می‌شود که شامل لول جدید برای کانون (canon) و لول جدید برای یکی از نیروهای پرکاربرد به نام لاوا می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که سوپرسل اسپل‌های جدیدی را برای بازی به ارمغان بیاورد.

تاکنون آپدیت‌های مختلفی برای بازی کلش آف کلنز منتشر شده و در طول 6 ماه گذشته تغییرات زیادی در بازی اعمال شده است، البته در این میان استودیو بازی‌سازی سوپرسل شاهکار دیگری را تحت عنوان کلش رویال (Clash Royale) برای گیمرهای اندرویدی و آی او اس منتشر کرده است.

سوپرسل تایید کرده که به‌زودی آپدیت جدید کلش آف کلنز را منتشر می‌کند که به‌احتمال‌زیاد در طول ماه می است؛ به عبارت دیگر در طی این هفته آپدیت جدید منتشر خواهد شد. قرار بر این است که ویژگی چالش دوستانه (Friendly Challenge) به بازی کلش آف کلنز اضافه شود که با آن کاربران هر کلن یا قبیله می‌توانند باهم نبرد دوستانه برگزار کنند، البته هیچ‌گونه طلا یا اکسیری به‌عنوان جایزه به برنده تعلق نمی‌گیرد و این عمل فقط جنبه تفریحی دارد. به هر حال در این آپدیت، کلش آف کلنز به اوج جذابیت خود خواهد رسید.

دکمه چالش دوستانه درهمان منو و صفحه چت کاربران و هم قبیله‌ها اضافه خواهد شد و کاربران می‌توانند پس از انجام شدن حملات، نتیجه آن را ببینند، پس با این حال گیمرها به‌سادگی قادر به پیدا کردن نقاط ضعف قبیله خود و تغییر آن‌ها هستند.

البته سوپرسل برای اضافه شدن چالش دوستانه جزئیات تازه‌ای را منتشر کرده است. با توجه به گزارش‌های جدید منتشر شده، این احتمال وجود دارد که چالش یا نبرد دوستانه در طی آپدیت‌های بعدی به کلش آف کلنز اضافه شود.

{ کـلـش آف کـلـنـز } 1

چه ویژگی‌های جدید دیگری به آپدیت می کلش آف کلنز اضافه می‌شود؟

هنوز چیزی درباره ویژگی‌های جدید کلش آف کلنز در آپدیت بعدی نمی‌دانیم و همه گفته‌ها بر اساس شایعات است. بنابر این شایعات، این احتمال وجود دارد که نیروهای جدید دارک‌ اکسیر از راه برسند و شاید شخصیت جدید با نام Ice Wizard که در کلش رویال وجود دارد، پا به کلش آف کلنز بگذارد.

تاون هال 11

آن‌طور که پیدا است، در آپدیت می کلش آف کلنز بخش مدیریتی تاون هال 11 افزایش می‌یابد که شامل لیست زیر است:
  • کانون لول 14
  • لول 4 نیروی Lava Hound
  • لول 7 نیروی بالن

علاوه بر ارتقاهای نام برده شده انتظار می‌رود که در تاون هال 11، اسپل‌های جدیدی برای پیشتازی در نبرد اضافه شود و جدا از همه این‌ها احتمال آپدیت لول 8 جیانت (Giants) وجود دارد. همچنین شاید ظرفیت سرباز‌ها در کمپ سربازان بیشتر شود، البته این مقدار 8 عدد بوده و تنها هدف آن بالاتر بودن نسبت به ظرفیت نیروها در تاون هال 10 است.

نیروهای جدید

اگر شایعات درست باشد، نیروهای جدید بسیاری به کلش آف کلنز در این آپدیت اضافه خواهد شد و در واقع بزرگ‌ترین تغییر در آپدیت جاری به شمار می‌آید. شایعاتی برای حضور نیروهای نظامی کلش رویال در این بازی وجود دارد. یکی از نیروهای جدید کلش آف کلنز baby dragon خواهد بود که هنوز معلوم نیست در بخش دارک اکسیر اضافه شود یا همان اکسیرهای صورتی رنگ مشهور، به هر حال در یکی از ساختمان‌های موجود برای ساخت سربازها اضافه خواهد شد.

{ کـلـش آف کـلـنـز } 1

اسپل‌های جدید دارک اکسیر

مدتی است که شایعاتی در زمینه اضافه شدن اسپل‌های جدید دارک اکسیر به بازی کلش آف کلنز منتشر شده است، به هر حال قطعا اسپل‌های جدیدی در این بازی به ارمغان خواهد آمد، اما تاکنون مشخص نشده که در چه تاون هالی اضافه خواهد شد.

{ کـلـش آف کـلـنـز } 1

Skeleton Spell یکی از جدیدترین‌های آپدیت می کلش آف کلنز است که در تاون هال 9 به بالا موجود خواهد بود. کاربر با این نیرو یا اسپل می‌تواند در وسط میدان نبرد اسکلت‌های قرمز رنگ را برای تخریب ساختمان‌ها و دفاعی‌های حریف فراخوانی کند که به‌احتمال‌زیاد این ویژگی در بخش اسپل اضافه خواهد شد.

به هرحال انتظار می‌رود که سوپرسل در طول چند روز آینده ویژگی‌های جدیدی را به آپدیتی که در راه است اضافه کند و شاید هم تمامی جزئیات آپدیت ماه می به این گفته‌ها در سوم خرداد ختم شود.

دیگر ویژگی‌های جدید:
  • ابزار حالت ویرایش: این ابزار به ویرایش ساده‌تر جزئیات در بازی کمک می‌کند
  • اضافه شدن نیروهای دونات شده حتی اگر ظرفیت پر باشد
  • اضافه شدن اسپل برای بهبود سلامتی سربازان
  • استفاده از جم یا الماس در منوی دونات به‌صورت مستقیم
  • مشاهده گزارش جنگ‌های هر کلن یا قبیله (War Logs) برای عموم آزاد خواهد شد
  • اضافه شدن بخشی برای انتقادات و پیشنهاد‌ها در بازی
  • اضافه شدن دکمه پاسخ به کاربران در منوی چت

بوست معدن‌ها فقط با یک جم

بوست کردن معدن‌ها با یک جم از 17 ماه می برابر با 28 اردیبهشت ماه به بازی اضافه شده است و این احتمال وجود دارد تا هفته آینده بوست با یک جم ادامه داشته باشد.

{ کـلـش آف کـلـنـز } 1

اگرچه هنوز آپدیت بعدی کلش آف کلنز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که زودتر از این‌ها منتشر شود. سوپرسل باید به وعده‌های داده شده عمل کند، البته همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، برخی از این گفته‌ها بر اساس شایعات است و شاید آپدیتی که در راه است فراتر از جزئیات منتشر شده باشد.





RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - # αпGεʟ - 24-05-2016

{ کـلـش آف کـلـنـز } 1

در صورتی که اخبار ما را دنبال کرده باشید حتما از این موضوع با خبر هستید که قرار بوده آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز عرضه شود. در به‌روزرسانی جدید بازی کلش آف کلنز 8.332.2 (8.332.2 Clash of Clans) نه تنها جنگجویان جدیدی اضافه شده بلکه شاهد امکانات جدید و جذابی نیز خواهیم بود.



در حال حاضر تنها قصد داریم که نگاهی کلی به تغییرات داشته و سپس لینک دانلود آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز 8.332.2 را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در آپدیت خرداد کلش آف کلنز همان‌طور که گفتیم شاهد دو نیروی جدید و همچنین تغییرات جزئی هستیم که به لطف آن‌ها انتظار می‌رود که لحظات خوبی را در این بازی دوست داشتنی سپری کنید.

نگاهی به تغییرات آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز
  • اضافه شدن امکان نبرد دوستانه میان اعضای یک کلن: با این قابلیت به شما اجازه داده می‌شود که با اعضای کلنی که در آن عضو هستید مبارزه کنید؛ البته با این تفاوت که از منابع شما یا دوستتان کسر نشده و نیروهای شما نیز از بین نخواهد رفت.
  • امکان ارتقای Cannon به سطح 14
  • امکان ارتقای لاوا هاند به سطح 4
  • امکان ارتقای بالون به سطح 7
  • امکان ارتقای دارک اسپل Skeleton به سطح 4
  • اضافه شدن اسپل جدید Clone
  • اضافه شدن جنگجوی جدید Baby Dragon
  • اضافه شدن جنگجوی جدید Miner
  • اضافه شدن امکان آپگرید تله‌های فنری
  • کاهش محدوده‌ی حمله‌ی بولر از 8 به 6
  • گزینه‌های جدید برای ویرایش مپ
  • نمایش وارلوگ برای همه‌ی کاربران
  • تغییرات جزئی دیگر در صفحه‌ی چت و رابط کاربری
    • دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
      دانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.332.2 ) برای سیستم عامل اندروید (لینک مستقیم از سرور گجت نیوز)
    • دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
      دانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.332.2 ) برای سیستم عامل اندروید (از مدیا فایر )
    • دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
      دانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.332.2 ) برای سیستم عامل اندروید (گوگل پلی )

    • دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
      دانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.332 ) برای سیستم عامل آی او اس





RE: { کـلـش آف کـلـنـز } - ғαறØᴜs_ραѕѕeя_βყ - 02-09-2016

{ کـلـش آف کـلـنـز } 1


در این آموزش سعی خواهیم کرد چینش دیوارها را جامع تر همراه با شکل ها ی خوب و مفهومی تر مورد بررسی قرار دهیم ، چرا که طراحی بیس و دهکده یکی از اصولی ترین کارهای دفاعی می باشد مخصوصا اگر دائما زیر حمله باشید و منابع پر داشته باشید ، راه فراری نیست و باید به این حملات عادت کنید و با تیز هوشی تا آنجا که می شود حمله ها را دفع کنید و منابع را از غارت بیشتر در امان دارید .البته اگر افرادی با لول های بالا به شما حمله کردند و 100 در 100 شدید هم نباید نگران باشید و این اصول بازی هست و باید به آن هم تن بدهید و با صبر و حوصله بازی را پیش ببرید ، هرگونه انتقام کورکورانه به ضرر خودتان تمام خواهد شد !
یکی از اشتباهات بزرگی که اکثرا انجام می دهند چینش دیوار بصورت چسبیده به هم بصورت شکل یک می باشد !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
شکل یک
همانطور که ملاحظه می کنید دیوارها چسبیده به هم قرار دارد و اکثر ما فکر می کنیم که این چند لایه بودن دیوار یک استحکام شدید را برای دهکده کلش آف کلنز ما می سازد ، درست است که اگر ما دیوارهای منزل و خانه مان را چندلایه بسازیم یک پناهگاه خوب ساخته ایم از بمب های  آمریکا و اسراییل !!!  { کـلـش آف کـلـنـز } 1  ولی در دنیای مجازی و کلش آف کلنز این قضیه برعکس عمل می کند ، هرچند که این نوع دیوار چیدن باعث معطلی جاینت ها و یا بربرها می شود ولی یکدیوارشکن به راحتی چند لایه دیوار چسبیده به هم را نابود و راه را برای دیگران باز می کند !
پس راه حل آن چیست ؟ راه حل آن در شکل دو خلاصه شده است ، فاصله دیوارها از همدیگر بطوری که فضایی بین دیوارها قرار داشته باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
شکل دو
یکی دیگر از اشتباهات رایج چینش دیوار بصورت X یا  می باشد که بعضی ها درست شاید متوجه نشده باشند شکل سه نشان دهنده یک چینش اشتباه دیوار بصورت x یا + می باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
شکل سه

یک دیوار شکن به راحتی می تواند با ورود به مرکز این نوع چینش هر چهار راه محصور شده را باز نماید و مشکلات ما را دوچندان نماید برای مقابله با چنین چینشی باید از چینش بصورت T استفاده نماییم همانند شکل چهار که در زیر آمده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
شکل چهار

این کار باعث خواهد شد که برای شکستن دیوار ها از وال بریکر های بیشتری استفاده شود و چه بسا در این بین وال بریکر های دشمن دچار تله ها و ساختمان ها دفاعی ما بشوند و نابود شوند !

مثلا وقتی که منابع و تجهیزات خود را بصورت چینش غلط و به شکل شماره پنج در می آوریم که اشتباه است

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
شکل پنج

دچار اشتباه بزرگی شدیم و دیوارشکن ها بخوبی راه را باز می کنند و منابع ما را تحت غارت قرار می دهند ...
شکل شماره شش در زیر اشتباه ما را جبران خواهد کرد و مفهوم T را بهتر درک می کنید .

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
شکل شش

نکته ای که باید مد نظر داشته باشید چینش دیوار بصورت T باید دو دیوار را شامل شود برای درک بیشتر این مطلب به عکس شماره هفت نگاه کنید :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
{ کـلـش آف کـلـنـز } 1
شکل هفت
شکل A و B یک دیوار چینی اشتباه است چرا که با یک دیوار شکن دو ساختمان ما معرض هدف دشمن قرار می گیرد  ولی شکل C یک دیوارچینی صحیح می باشد البته درست است دیوارشکن راه را برای غارت منبع اکسیر سیاه باز می کند ولی مورتار در امان است و برای باز کردن آن یک دیوارشکن دیگر مورد نیاز است چرا که در قسمت T شکل آن دو دیوار بکار برده شده است ولی شکل C یک دیوار یک دیوار بکار برده شده است و شکل A که اساسا اشتباه است.

یکی دیگر از اشتباهات رایج در طراحی دهکده پر نکردن فضاهای خالی و سفید رنگ است که هنگام حمله شما آنها را می بینید و می توان در این نواحی نیرو پیاده کرد و از شر دیوارهای تو در تو نیز خلاص شد به شکل شماره هشت دقت کنید :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[img=1132x638]http://bayanbox.ir/view/1436190913456331479/img7.jpg[/img]
شکل هشت
قسمتی که با علامت فلش نشان داده شده یک منطقه آسیب پذیر است و دشمن به راحتی می تواند در این قسمت نیرو پیاده کند و از دیوار های شما در امان بماند ، حتما در بعضی از حملاتی که به شما شده است ناگهان می بینید که جاینت و یا بربرهای دشمن ناگهان بدون هیچ زحمتی از وسط دهکده شما سر در آوردند و در حال نابودی تاون هال شما در مرکز دهکده هستند و حتما فکر می کنید که نیروهای دشمن همگی اکسیر پرواز خورده اند ! { کـلـش آف کـلـنـز } 1 که این از اشتباه شما ناشی می شود و عکس شماره نه این فضای خالی توسط یک تک دیوار پر شده است که البته شما بهتر خواهید توانست نقشه دهکده را طراحی کنید که احتیاجی به این کار نباشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[img=1132x638]http://bayanbox.ir/view/8658242358341878218/img8.jpg[/img]
شکل نه