انجمن های تخصصی  فلش خور
لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+---- انجمن: تصاویر دیدنی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=61)
+---- موضوع: لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) (/showthread.php?tid=247166)



لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) - !...@dors - 16-10-2015

                                                                لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) 1

فکر کنید دیگه دغدغه ی لباس خریدن و اینکه لباس سایزتون باشه یا نه ، بلند یا کوتاه نباشه! و … رو نخواهید داشت. درسته شاید این طرح فقط در حد یک ایده باشه و در بخش Coming soon قرار نگیره ولی فراموش نکنید که همیشه برای تغییر و تحول یک نقطه ی آغازی هم وجود داره. این مایع مخلوط که توسط Imperial College لندن و شرکتی به نام Fabricon درست شده به شما این اجازه رو میده که لباس رو به صورت مستقیم و به شکل و اندازه ی دلخواه بر روی بدن خودتون اسپری کنید!!

بعد از اسپری کردن و خشک شدنش روی بدنتون یک لایه ی نازک از پارچه بر روی بدن شما تشکیل میشه که لباستون هست ! خوب قبلا هم همچین تکنولوژی ای بود که! بله این تکنولوژی قبلا هم درست شده بود و به عنوان لباس های Latex مطرح میشد منتها اونها رو برای از تن در آوردن باید پاره میکردید و یک بار مصرف بودن! اما این نوع لباس رو شما میتونید از تن به راحتی در بیارید، بشوئید، اتو کنید و در کنار بقیه لباس هاتون استفاده کنید !

"وقتی این پروژه رو شروع کردم واقعا میخواستم یک لباس با متد متفاوت ، یکپارچه ( یعنی چیزی که درز نداشته باشه تا شکافته بشه و بدون نیاز به خیاطی تولید شه ) ، سریع و راحت از لحاظ تولید و پوشیدن، درست کنم." اینها صحبت های Manel Torres طراح اسپانیایی این نوع لباس بود.

                                                                لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) 1

[b]Torres با همکاری Paul Luckam استاد بخش تکنولوژی ذرات در Imperial College این نوع پارچه رو ساخته. Torres همچنین اضافه کرده : "خواسته ی من از این روش جدید عوض کردن و پایبند نبودن به اصول فعلی صنعت نساجی و پوشاک بود، روشی که بتونیم پارچه و لباس رو بدون نیاز به دوخت و خیاطی تولید کنیم."

کمپانی سازنده Fabricon میگوید : Spray-on Fabric شامل الیاف کوتاهی است که با نوعی پلیمر ترکیب شده و حلالی به آن اضافه شده که پارچه را به صورت مایع در می آورد ؛ بعد از اینکه پارچه اسپری شد و پوست بدن را لمس کرد حلال تبخیر میشه و در نهایت الیاف که با پلیمر با هم ارتباط متقابلی برقرار کردن پارچه و لباس رو تشکیل میدهند. Spray -on تنوع زیادی در پوشش انواع پارچه اعم از طبیعی و مصنوعی شامل پشم، کتان یا اکریلیک دارد. جنس این لباس با توجه به نوع فیبر استفاده شده و نحوه افشاندن آن بر سطح پوست می تواند شبیه پشم، نخ و یا آکریل باشد. این لباس منعطف و قابل شستشو است و می توان آن را در مجاورت سایر البسه به راحتی نگه داری کرد.


                                                        لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) 1
[/b]


RE: لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) - azin.mhd - 25-10-2015

زیبا بود
Heart


RE: لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) - ×Aramis× - 26-10-2015

دنیا داره به کجا میره؟؟؟


RE: لباس را بجای دوختن به بدن خود اسپری کنید!(عکس) - ✘Nina✘ - 26-10-2015

واو
چه خوب میشه
هر رنگی که دلت میخواد با هر مدلی که میخوای رو بپوش
فوق العاده میشه