انجمن های تخصصی  فلش خور
معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: مسائل نظامی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=44)
+--- موضوع: معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان (/showthread.php?tid=245933)



معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان - Son of anarchy - 26-09-2015

معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان 1
معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان 

 
 
میلیتاری نیوز : نسل جدید سامانه ی موشکی میلان که یک سامانه موشکی ضد تانک است که برای کشور های هند و فرانسه ساخته شده است . موشک میلان در حال حاضر در بیش از 40 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد .
جدید ترین و پیشرفته ترین نوع این موشک مدل Milan ER می باشد که توسعه داده شده جهت پشتیبانی آتش در نبردهای زمینی برای نیروهای خودی می باشد .

مشخصات و ویژگی ها
میلان سلاحی پیاده نظام ، تاکتیکی ، دقیق و قابل حمل است . این موشک در برابر هدف های ثابت همچون پست های فرماندهی و استحکامات دفاعی و هدف های غیر ثابت همچون تانک ها و زره پوش ها قابل استفاده می باشد . 
سری جدید این موشک با قدرت تخریب و نیروی محرکه بالاتر و همچنین برد بیش تر به سلاحی پیشرفته و قابل اعتماد تبدیل شده است 
معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان 1
موشک میلان 

این موشک برای اولین بار در سال 2006 آزمایش شد . وزن هر موشک 13 کیلو گرم می باشد که می تواند از فاصله ی 3 کیلومتری اهداف را مورد هدف قرار دهد کلاهک یا سر جنگی این موشک قادر است در برابر زره های واکنشی به خوبی نفوذ کند و قابلیت نفوذ در سنگ و بتن مسلح به عمق سه متر را نیز دارا است که یکی از نقاط قوت این موشک به شمار می آید .
 
سکوی شلیک
 میلان برای اولین بار توسط پست شلیک دیجیتال راه اندازی شده است که این سکوی پرتاب 34 کیلوگرم وزن دارد و دارای یک شاخص زاویه و یک سیستم تصویر برداری حرارتی با ورودی ویدیویی می باشد . 
معرفی سلاح ضد تانک فرانسوی میلان 1
سیستم هدایت 
سلاح میلان به سیستم نیمه اتوماتیک خط دید (SACLOS) مجهز می باشد. سیستم (SACLOS) باعث افزایش دقت و همچنین کنترل بیش تر شخص استفاده کننده از این سلاح می شود . این سیستم همچنین باعث کاهش خطاهای احتمالی توسط انسان می شود و از خسارت های ناخواسته احتمالی جلوگیری به عمل می آورد .