انجمن های تخصصی  فلش خور
کارلوس: نیمار بهتر از رونالدو و مسی است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: کارلوس: نیمار بهتر از رونالدو و مسی است (/showthread.php?tid=244832)



کارلوس: نیمار بهتر از رونالدو و مسی است - *VENUS* - 18-09-2015

با وجود اینکه در هفت سال اخیر عنوان بهترین بازیکن جهان یا از آن لیونل مسی بوده یا کریستیانو رونالدو و کارشناسان این دو فوتبالیست را فراتر از فوتبال جهان می‌دادند، مدافع پیشین تیم ملی برزیل از هموطن 23 ساله‌اش به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر جهان یاد کرد.


روبرتو کارلوس در گفت‌و‌‎گو با روزنامه اسپانیایی «آس» گفت: مردم از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین فوتبالیست‌های جهان یاد می‌کنند، ولی به نظر من نیمار بهترین است، البته نیمارِ بارسلونا عملکرد بهتری نسبت به نیمارِ برزیل داشته است چون بارسا تیمی با ساختار بهتری است. تیم ملی برزیل هم در حال ساختن تیمی برای مسابقات سال آینده کوپا آمه‌ریکا است.

نیمار فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی بارسلونا در در رقابت‌های لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا بود و به طور میانگین در هر سه بازی از رقابت‌های مختلف یک گل برای آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا به ثمر رساند.

وی افزود: نیماری که ما در بارسلونا می‌بینیم بهترین نسخه از اوست. بازی در بارسا، نیمار را برای رهبری تیم ملی برزیل هم مسئولیت‌پذیرتر کرده است. او در بارسلونا بازیکنانی نظیر مسی و سوارز را در کنارش دارد و این کار را برایش راحت‌تر می‌کند./آ