انجمن های تخصصی  فلش خور
چهارمین شکست ایران در ۶ بازی / تیم کواچ به ایتالیا هم باخت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: چهارمین شکست ایران در ۶ بازی / تیم کواچ به ایتالیا هم باخت (/showthread.php?tid=244575)



چهارمین شکست ایران در ۶ بازی / تیم کواچ به ایتالیا هم باخت - ᵖᵃʳᶰᶤᵃᶰ - 16-09-2015

تیم ملی والیبال ایران جدال حساس خود برابر ایتالیا در جام جهانی را با شکست ۳ بر صفر به پایان رساند تا در رده هفتم جدول رده بندی باقی بماند.


تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در  مرحله دوم رقابتهای جام جهانی ژاپن از ساعت ۱۰:۴۰ امروز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ایتالیا با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسید. ایتالیا در این بازی به ترتیب ست های اول تا سوم را به ترتیب با امتیاز ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پایان رساند.

تیم کشورمان این بازی را نیز شاداب آغاز نکرد و کواچ برای تغییر نتیجه پس از شکست در ست نخست دست به تغییراتی در ست دوم زد و مهدوی و عبادی پور جای معروف و میرزاجانپور را در ترکیب اولیه گرفتند. ایران با دفاع های موسوی و مهدوی در ست دوم به جبران نتیجه امیدوار شد اما به یک باره در امتیازات پایانی بار دیگر اشتباهات در امتیازات حساس از سوی بازیکنان کشورمان این فرصت را به ایتالیا داد تا زایتسف و خوانتورنا با امتیازگیری پیاپی برتری تیم خود را رقم زنند.
ست سوم هم با برتری محسوس تیم ایران آغاز شد و این برتری تا امتیاز ۱۸ ادامه داشت اما در حالی که تیم کشورمان ۱۸ بر ۱۶ از حریف خود پیش بود ۴ امتیاز پیاپی  از دست داد و ۲۰ بر ۱۸ عقب افتاد و بار دیگر این ست را در امتیازات پایانی از دست داد تا سومین ست را به ایتالیا واگذار کند.
این چهارمین باخت تیم ملی ایران در شش مسابقه بود و تیم کشورمان با همان ۴ امتیاز در رده هفتم پایین تر از ژاپن باقی ماند. تیم ملی والیبال ایران در مسابقه بعدی خود ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه صبح فردا به مصاف آمریکا خواهد رفت.