پیشنمایش بازی For Honor - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- انجمن: معرفی و نقد بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- انجمن: پیش نمایش و تریلر بازی های آینده (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=43) +---- موضوع: پیشنمایش بازی For Honor (/showthread.php?tid=234997) |
پیشنمایش بازی For Honor - Mason - 29-06-2015 ازی For Honor واقعا همان معجونی بود که کنفرانس Ubisoft به آن نیاز داشت تا تکمیل شود.یک IP جدید که با خود یک سبک و دیدگاه جدیدی را به همراه آورد و کاری کرد که لحظه های خونین فیلم های سینمایی را در یک بازی ببنیم.قطعا خیلی از شما دوست داشتید که همانند فیلم شجاع دل با شمشیر بزرگ خود به دل دشمنان بزنید و آن ها را قطعه قطعه کنید و نبرد خونین قرون وسطا را تجربه کنید.ظاهرا این رویا با بازی For Honor به حقیقت می پیوندد .این بازی که طی کنفرانس مطبوعاتی این شرکت نمایش تقریبا مفصلی هم به خود اختصاص داد خیلی زود به یکی از عناوین مورد توجه امسال و Ubisoft بدل گردید.نمایش FH در E3 2015 به بخشی از حالت چند نفره بازی اختصاص داشت.در حال حاضر یک حالت از بازی معرفی شده که بررسی آن می پردازیم. باید گفت با اینکه FH یک عنوان Multiplayer محور است اما سازندگان تائید کرده اند که بخش داستانی نیز به بازی اضافه خواهد شد .
این حالت به این صورت است که دو گروه قرمز و آبی به عنوان دو گروه حمله کننده و مدافع با یکدیگر می جنگند و هر یک از این دو گروه که تسلط بیشتری بر میدان جنگ داشته باشد پیروز خواهد شد .بازیکنان می توانند بین سه شخصیت وایکینگ ، شوالیه و سامورایی یکی را انتخاب کنند و به مبارزه بپردازند اما هنوز دقیقا نمی توان گفت که این سه شخصیت چه تفاوت هایی نسبت به هم دارند. بازی در ابتدا شروع مد خود به خود توسط NPC به یک میدان نبرد پر هرج و مرج و واقعی تبدیل می شود .شما باید توسط دوستانتان که به عنوان فرماندهان نبرد شناخته می شوید میدان نبرد را در اختیار خود در آورید این Mode در حالیکه دارای NPC های فراوان است یه حالت PVP چهار به چهار شبیه است و قطعا گروه مخالف شما هم فرمانده هایی دارند که توسط رقیبان واقعی شما کنترل می شوند .به اضافه نبرد واقعی بازی که در وسط نقشه بازی که توسط NPC ها تشکیل شده است سه نقطه نیز در جای جای نقشه قرار دارند که به عنوان نقاط استراتژیک نقشه شناخته می شوند .
وظیفه شما این است که این نقاط را در اختیار خود در آورید و یا اگر دست دشمنتان بود آن را تصاحب کنید در وسط نقشه می توانید NPC ها را مانند خاک و خون جارو کنید.این NPC ها در مقابل شما قدرت بسیار کمتری دارند اما باعث می شوند که وسط نقشه همیشه در جریان و پرهیاهو باشد و تا وقتی که یکی از تیم ها 20 تا 30 نفر از NPC های حریف را نکشد و برتری عددی کامل پیدا نکند در وسط نقشه به مبارزه ادامه می دهند .کنترل نقاط استراتژیک ذکر شده و کشتن NPC ها به شما امتیاز می دهد و اگر امتیازات شما به 1000 برسد تیم حریف مواجه با خطر حذف شدن می شود یعنی اگر شما زودتر از حریف به امتیاز 1000 برسید و در آن زمان حریفتان را بکشید قابلیت Respawn برای تیم حریف غیر فعال می شود و دیگر به بازی برنمی گردد.برای همین وقتی که تیمی در به امتیاز 1000 برسد در دو طرف صفحه بازی بازیکنان تیم خودی و حریف نشان داده می شود تا بفهمید که چند نفر از سران دو گروه هنوز زنده هستند.این ها قابلیت های جدیدی هستند که Ubisoft برای For Honor در نظر گرفته است تا کمی آن را متفاوت جلوه دهد .
در طرف مقابل تیم در خطر باید با فرماندهی پلیر های خود نقاط استراتژیک را بازپسگیری کند تا بتواند امتیازات از دست رفته را بازگرداند. در صورتیکه آنها موافق به پس گرفتن نقاط مهم خود شوند می تواند 150 واحد از امتیاز شما کم کرده و به خود اضافه کند و باعث می شود که از خطر حذف شدن دائمی نجات یابد این ویژگی های متنوع نه تنها باعث پیچیدگی بلکه باعث جذاب و فکری تر شدن بازی شده است.ها در مقابل شما حتی با تعداد زیاد هم برای شما مشکلی ایجاد نمی کنند اما بازی وقتی چالش برانگیز می شود که با یکی از سران حریف که توسط انسان کنترل می شود رو به رو شوید (قطعا می توانید آنها را در سه نقطه مهم و استرتژیک بازی پیدا کنید ).بازی از یک ویژگی برای مبارزات تن به تن بهره می برد که تیم توسعه دهنده بازی آن را هنر نبرد (Art Of Battle ) نامگذاری کرده است این سیستم از سه مرحله تشکیل شده اس.البته در نگاه اول بسیاری FH را نسخه ای جدید از سری بازی های Assassin's Creed با نام جدید خطاب نمودند چراکه بسیاری بر این عقیده اند که این بازی مستقیما از مجموعه AC الگو گرفته است.
"میدان نبرد و طراحی مراحل بسیار زیبا و پرجزئیات صورت گرفته است" در میدان نبرد و حین درگیری وقتی که با یکی از سران حریف روبه رو می شوید می توانید روی آن تمرکز کنید تا دوربین و شوالیه شما همیشه رو به جلو حریف قرار گیرد و دوربین بازی تکان تخورد علاوه بر این دوربین به شوالیه نزدیک تر می شود که این باعث شده صحنه های سینماتیک جذابی برای مبارزات تن به تن ایجاد شود به طوری که بتوانید چکاچاک فلزات و خون ریخته شده را احساس کنید که واقعا بی نظیر طراحی شده است .درست است که چنین سیستم و مکانیزمی را در سیستم مبارزات AC هم شاهد بودیم اما همه ماجرا به همین جا ختم نمی شود.مرحله اول سیستم هنر نبرد این است که شما باید جهت حمله خود را مشخص کنید بالا ، چپ یا راست مرحله دوم سیستم نبرد این استدر این صورت می توانید وانمود به حمله کنید و حریف را گول بزنید و مرحله سوم خود حمله است حریف می توانید براحتی ضربه شما را دفع کند اما اگر به خوبی این سه مرحله را پشت سر بگذارید قطعا پیروزی از آن شما خواهد شد درباره مبارزه دو به یک هم باید بگم شما اگر شانس بیاورید می توانید دو نفر را در یک زمان block کنید.
همچنین اگر حریف شما بیشتر از یکی باشد درصد پیروزی نزدیک به صفر خواهد بود و بهتر است که فرار کنید سیستم مبارزات بازی درنگاه اول شاید ساده به نظر برسد اما به همان میزان سخت است اینکه بتوانید ذهن حریف خود را بخوانید علاوه بر نبوغ شما در بازی به درک شما از روانشناسی نیز بستگی داردکه چگونه می توانید با حرکات نمایشی هدف خود را پنهان کرده و حریف را به اشتباه بیاندازید .البته هنوز خیلی چیزهاست که از بازی نمی دانیم مثلا دقیقا تفاوت شخصیت ها و قابلیت های آن ها را به طور کامل نمی دانیم ظاهرا شخصیت شوالیه دارای قدرت ضربات بیشتر اما سرعت کمتر و شخصیت سامورایی دارای سرعت بیشتر اما قدرت کمتر است و هم چنین قابلیت فرمان دادن به کمانداران برای پرتاپ تیر به یک ناحیه مشخص را دارد از طرف دیگر دقیقا مشخص نیست که کمپین بازی داستان محور است یا نه یا اینکه مد ها و مکان های دیگر بازی به چه شکلی هستند ولی با این حال Ubisoft در حال معرفی کردن یک سبک جدید و یک دیدگاه جدید نسبت به بازی های ماجرایی است که می تواند با بهره گیری از پتانسیل های این بازی موفق عمل کند .FH سال 2016 برای PS4 و XBOX ONE بهمراه PC عرضه خواهد شد.
منبع : پردیس گیم RE: پیشنمایش بازی For Honor - Ranger* - 29-06-2015 عجب بازیه |