Todd Howard درمورد گرافیک و سیستم آب و هوایی Fallout 4 می گوید - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- موضوع: Todd Howard درمورد گرافیک و سیستم آب و هوایی Fallout 4 می گوید (/showthread.php?tid=233321) |
Todd Howard درمورد گرافیک و سیستم آب و هوایی Fallout 4 می گوید - Mason - 20-06-2015 زمانی که عنوان Fallout 4 بالاخره معرفی شد، تنها سوراخی که در "بالن هیجان" دیده میشد، بخش گرافیک بازی بود. گرافیک بازی رنگارنگ، زیبا و دلنشین بود اما در بررسی تکنیکی، فقط کمی از The Elder Scrolls V: Skyrim بهتر بود! البته طرفداران بازی بر این باورند که Fallout 4 در دامنه سبک خوب عالیست و در دنیای آن می توان به شدت لذت برد بنابراین تا زمانی که گرافیک بازی حداقل قابل تحمل باشد، چه کسی به این حرفا اهمیت میده؟! ظاهرا آقای Todd Howard ، کارگردان بازی، به این موضوع اهمیت میده! "در آب و هوا، مه و غبار تنها یک سری افکت برروی اسکرین نیستند، بلکه درواقع نورپردازی وُلیمتریک اند و اتمسفری می سازند که در گذشته ما قادر به انجام آن نبودیم. " او همچنین در مورد سیستم آب و هوای بازی توضیح داد: "ما برای این نسخه، سیستم آب و هوایی جدیدی طراحی کردیم که باعث می شود طوفان پرتو های رادیویی، در جهان شعله ور (منفجر) شوند و یک نگاه فوق العاده آخر الزمانی به بازی ببخشند. این تغییر برای ما بسیار مهم است." عنوان Fallout 4 در 19 آبان ماه برای پلتفرم های PC / PS4 / Xbox One عرضه می گردد. منبع : پردیس گیم |