انجمن های تخصصی  فلش خور
نرم‌افزارهای مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: معرفی گوشی و اخبار موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+--- موضوع: نرم‌افزارهای مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود (/showthread.php?tid=232492)



نرم‌افزارهای مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود - Ֆℋ£¥∂α - 16-06-2015

نرم‌افزارهای مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود 1

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: نرم‌افزارها و برنامه‌های مخرب تلفن همراه باعث رواج بی‌عفتی در خانواده‌ها می‌شود.
 غلامرضا بناری بعد از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده بسیج ثامن‌الائمه (ع) برازجان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی اهتمام داشته‌اند و روز به روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر بسیجیان هستیم.

وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه سازندگی و آبادانی کشور و سپس در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حضوری درخشان داشته‌ و جایگاه این نهاد غیرقابل انکار است.جانشین فرمانده سپاه شهرستان دشتستان با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: یکی از فرایضی که در دین اسلام بر آن تاکید شده امربه معروف و نهی از منکر است و نیروهای بسیجی باید در چارچوب مقررات به این فریضه الهی اهتمام داشته باشند.

بناری بر ساماندهی بسیج محلات تاکید کرد و یادآور شد: افرادی که عضو بسیج می‌شوند خود باید متعهد به کار و عمل باشند و در انجام امور کوتاهی نکنند و البته در دشتستان شاهد حضور موفق بسیج در عرصه‌های مختلف هستیم.
جانشین فرمانده سپاه دشتستان به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بر علیه اسلام و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی دشمن به‌صورت مستقیم با ابزاری چون ماهواره وارد حریم شخصی خانواده‌ها شده و سعی دارد اساس خانواده‌های ایرانی را مورد هجوم برنامه‌های مخرب و غیراخلاقی خود قرار دهد.

بناری گفت: در حال حاضر و بر اساس آمار موجود، بیش از 170 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان با هزینه‌های میلیاردی صهیونیستی‌ها سعی دارند مبانی دینی و پایه اساسی یک خانواده ایرانی و اسلامی را مورد هدف قراردهند.
وی بر لزوم دقت و نظارت خانواده‌ها به برنامه‌های مخرب و غیراخلاقی در برخی از تلفن‌های همراه تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج برخی از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مخرب و غیراخلاقی تلفن همراه در جامعه باعث اشاعه بی‌عفتی اخلاقی و بی‌نزاکتی در جامعه و بین خانواده‌ها می‌شود که نیاز به نظارت جدی دارد.
در این مراسم عباس دهقان به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه(ع) برازجان معرفی و از خدمات وحید سنگی تقدیر شد.