انجمن های تخصصی  فلش خور
نسل جدید تلفن هوشمند Moto G احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: رایانه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+--- انجمن: مسائل مربوط به سخت افزار، لپتاپ، تبلت، آیفون و ... (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=29)
+--- موضوع: نسل جدید تلفن هوشمند Moto G احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد (/showthread.php?tid=231345)



نسل جدید تلفن هوشمند Moto G احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد - ᵖᵃʳᶰᶤᵃᶰ - 10-06-2015

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نسل جدید تلفن هوشمند Moto G احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد 1

این روز‌ها در منابع مختلف صحبت‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه در ماه آینده احتمال دارد نسل جدید تلفن هوشمند موتو جی معرفی شود. اگر خبر جدیدی که درباره این گوشی منتشر شده صحت داشته باشد، آنگاه نسل سوم Moto G مشخصا بهترین مدل این سری خواهد بود. همچنی بر اساس خبر یاد شده تاریخ معرفی این محصول در ماه جولایی اعلام شده. ظاهرا منبع مورد اشاره از روش بسیار ساده‌ای برای تخمین اینکه موتورولا چه زمانی از محصول یاد شده رونمایی خواهد کرد استفاده کرده‌ چرا که بر اساس روال کاری این شرکت، همیشه و در بازه‌های زمانی ۱۰ ماهه شاهد معرفی نسل جدید سری Moto G بوده‌ایم. همین موضوع باعث می‌شود تا انتظار داشته باشیم در ماه جولایی این محصول معرفی شود.

البته در ماه مه امسال بود که خرده‌ فروشی آنلاین Flipkart مشخصات و تصاویری از نسل سوم موتو جی را به صورت اتفاقی در وب سایت خود قرار داد و البته طولی نکشید که این صفحه از وب سایت مذکور حذف شد. درحالیکه گفته شده این مدل جدید با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی همراه خواهد بود، اما امیدواریم که پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو‌اس‌دی نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد تا بتوان به میزان بیشتری محتوا را در این گوشی ذخیره کرد.
اساسا دو مدل قبلی سری Moto G موتورولا بسیار محبوب و موفق بوده‌اند و دلیل این امر نیز بسیار ساده است چرا که این گوشی‌ها با قیمتی بسیار مناسب، امکانات بسیار خوبی را به کاربر ارایه می‌کنند.