انجمن های تخصصی  فلش خور
چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … (/showthread.php?tid=2309)

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - ღeternal Loveღ - 18-01-2012

اظهارات شاکی نشان می‌داد متهم علاوه بر سولماز، دختران دیگری را نیز با وعده ازدواج فریب داده است. به همین دلیل به دستور بازپرس رییسی، افسران پلیس فتا تجسس‌های خود را برای شناسایی مرد شیاد آغاز کردند.

۳ نسل: مهندس قلابی که به اتهام اینترنتی اغفال ۱۵ دختر جوان بازداشت شده است در اعترافات تازه‌اش مدعی شد: به بیش از یکصد دختر جوان پیشنهاد ازدواج داده و با ترفند‌های مختلف از آنها کلاهبرداری کرده است.

به گزارش شرق، این پرونده با شکایت دختر جوانی به‌نام سولماز در بازپرسی شعبه دوم دادسرای جرایم رایانه‌ای تشکیل شد.

این دختر گفت: مدتی قبل در یک سایت همسریابی ثبت‌نام کردم تا از این طریق مرد ایده‌آلم را پیدا کنم. مدتی گذشت تا اینکه سایت مردی به‌نام فرید را که مدعی بود مهندس است به من معرفی کرد. در همان برخورد اول شیفته فرید شدم و تلاش کردم رابطه‌ام را با او ادامه دهم. او هم به من قول داد، آینده خوبی برایم فراهم و من را خوشبخت کند.

به این ترتیب در حالی که من همه چیز را تمام شده می‌دیدم، قرار شد تا چند ماه دیگر با برگزاری جشن عروسی زندگی مشترک‌مان را آغاز کنیم. در این مدت من با فرید به‌طور تلفنی رابطه داشتم اما بیشتر ارتباط ما از طریق چت در اینترنت بود.

در حالی که مدتی از آشنایی‌مان گذشته بود فرید تماس گرفت و مدعی شد خودرواش تصادف کرده و به حدود دو میلیون تومان پول نیاز دارد. من هم که او را شوهرم می‌دانستم، بلافاصله به حسابی که گفته بود پول واریز کردم. این مورد چند بار دیگر تکرار شد و فرید با بهانه‌های مختلف چند مرتبه از من پول گرفت تا اینکه به‌طور ناگهانی ناپدید شد.

او به تماس‌های تلفنی‌ام جواب نمی‌داد و این موضوع نگرانم کرده بود. چند روزی صبر کردم تا اینکه یک روز به‌طور اتفاقی رمز ای‌میل فرید را به دست آوردم و وارد ای‌میل‌اش شدم. هنوز چند لحظه از این کار نگذشته بود که چندین نفر که همه آنها دختر بودند، برایم پیام دادند. پیام‌های آنها نشان می‌داد فرید از همه آنها خواستگاری کرده و به همه‌شان قول ازدواج داده است. آن لحظه بود که فهمیدم فرید مرد شیادی است و هدفش از خواستگاری از من کلاهبرداری بوده است.

اظهارات شاکی نشان می‌داد متهم علاوه بر سولماز، دختران دیگری را نیز با وعده ازدواج فریب داده است. به همین دلیل به دستور بازپرس رییسی، افسران پلیس فتا تجسس‌های خود را برای شناسایی مرد شیاد آغاز کردند. با گذشت چند روز از آغاز رسیدگی به این پرونده در حالی که تعداد شاکیان به ۱۵ نفر رسیده بود ماموران مخفیگاه فرید را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

او ابتدا خواستگاری از شاکیانش را انکار می‌کرد، اما در ادامه وقتی در برابر آنها قرار گرفت به ناچار رابطه با شاکیان را پذیرفت، اما مدعی شد قصد داشته با تمام آنها ازدواج کند. شاکیان پرونده که فرید از بیشتر آنها کلاهبرداری کرده بود نیز مدعی شدند: کار فرید ضربه روحی شدیدی به آنها زده و باعث شده با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند.

آنها گفتند، فرید خود را به‌عنوان مهندس معرفی کرد و وعده و وعید‌های او، آنها را فریب داده است. از آنجا که ممکن بود شاکیان پرونده افزایش یابند متهم تحت بازجویی‌های فنی- پلیسی قرار گرفت تا زوایای پنهان اقداماتش روشن شود. با گذشت مدتی از تحقیقات تخصصی فرید در اظهاراتی شگفت‌انگیز مدعی شد، تاکنون از حدود یکصد دختر و زن مطلقه خواستگاری کرده و با وعده و وعید اعتماد آنها را جلب و در فرصتی مناسب از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی که مدتی قبل همسرش را طلاق داده است، مدعی شد: قصد داشته با تمام طعمه‌هایش ازدواج کند. اظهارات متهم در حالی بود که فقط ۱۵ نفر از طعمه‌هایش، او را شناسایی و از وی شکایت کرده بودند. از آنجا که فرید در تازه‌ترین اعترافاتش مدعی شده بود حدود یکصد دختر و زن مطلقه را فریب داده است، بازپرس رییسی مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرد و از افرادی که از وی شکایتی دارند، دعوت کرد برای پیگیری ماجرا به دادسرای ناحیه ۳۱ (رسیدگی به جرایم رایانه‌ای) مراجعه کنند.



RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - FARID.SHOMPET - 18-01-2012

نقل قول: فرید
یا خدا!!!!
فرید؟؟؟؟ اخه چرا فرید؟؟؟؟ من بیچاره چرا؟؟؟؟ Sad


RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - amin ahreman - 18-01-2012

چه پسر بدی


RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - white angel - 19-01-2012

شایسته نیست تو یک کشور اسلامی یک همچین مطلب هایی نوشته بشه.آقا صابر این مطلب رو حذف کنید.جای تاسف داره واقعا...Undecided


RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - در جستجوی حقیقت - 19-01-2012

اتفاقا مطلب بسیار خوبی است و هشداری جدی به دخترانی که در فضای اینترنت می چرخند و به همه چیز با دیده عشق نگاه می کنند
آخر سر هر کس هم که بهشان هشدار می دهند از او می رنجند و گمان می کنند که هشدار دهندگان از عشق چیزی نمی دانند و عشق یک چیز فلان است و فلان...



RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - mohamad66 - 19-01-2012

(18-01-2012، 22:21)فرید_کامیاب نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نقل قول: فرید
یا خدا!!!!
فرید؟؟؟؟ اخه چرا فرید؟؟؟؟ من بیچاره چرا؟؟؟؟ Sad

فرید لو رفتیBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinTongueTongueTongueTongue {شوخی}


RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - cute flower - 19-01-2012

فرید از تو انتظار نداشتم!!!!!
واقعا که...!!!!!Dodgy


RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - FARID.SHOMPET - 21-01-2012

AngryAngryAngry
من نبودم!!!!

نقل قول: شایسته نیست تو یک کشور اسلامی یک همچین مطلب هایی نوشته بشه.آقا صابر این مطلب رو حذف کنید.جای تاسف داره واقعا...
کاملا غیر منطقی هست چیزی که شما میګی!!! باید اطلاع رسانی باشه. این دلیل خوبی نیست که ما چون مسلمان هستیم این اطلاع رسانی رو نکنیم.


RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - mity - 12-07-2012

ای ول به سولماز Wink

میدونی خدا چرا لای انگشتهای دستت فاصله گذاشته برای اینکه این فاصله هارو با دستهای کسی که دوستش داری پر کنی.Blush


RE: چگونگی اغفال دختران + گول زدن دختران در اینترنت … - فلانی - 12-07-2012

نکرتم حمید دمت درست:491: