انجمن های تخصصی  فلش خور
Harvest Moon: Seeds of Memories برای PC تایید شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: Harvest Moon: Seeds of Memories برای PC تایید شد (/showthread.php?tid=230322)



Harvest Moon: Seeds of Memories برای PC تایید شد - Mason - 03-06-2015

Harvest Moon: Seeds of Memories برای PC تایید شد 1
Natsume امروز از عنوان بعدی سری بازی های پرطرفدار و خاطره انگیز Harvest Moon رونمایی کرد ، Harvest Moon: Seeds of Memories ، اولین سری از این مجموعه میباشد که بر روی PC منتشر میشود . به علاوه ، این عنوان اولین سری از این بازی میباشد که هم بروی IOS و هم Android منتشر خواهد شد .

Hiro Maekawa رئیس و مدیر ارشد اجرایی شرکت Natsume اضافه کرده است :
" از مزرعه به شهر ، ما میخواهیم که بازیکنان در Harvest Moon: Seeds of Memories یک Harvest Moon کلاسیک با ویژگی های مدرن تر را تجربه کنند . همچنین ما بسیار از انتشار این بازی بر روی Nintendo Wii U ، PC و موبایل های هوشمند هیجان زده ایم ؛ چیزی که همیشه طرفداران از ما خواسته اند . "
Harvest Moon: Seeds of Memories وعده داده است که حس نوستالژی را به همراه گیم پلی هیجان انگیز در بازیکنان بوجود آورد .
مانند سری های گذشته ؛ وظیفه شما احیای دوباره ی یک مزرعه میباشد ، بازیکنان باید با اهالی روستا دوست شوند تا لقب "Seeds of Memories" را کسب کنند .
دانه ها و بذر ها از راه های مختلفی مانند دادن وسیله مورد علاقه اهالی روستا به آن ها ، گرفتن یک ماهی بزرگ ، یا پرورش اولین گاو بدست می آیند .
در بازی حیواناتی مانند گاو ، گوسفند و مرغ ها به همراه اسب برای سوارکاری و یک سگ به عنوان حیوان خانگی وجود دارند . همچنین در این سری یک گربه (Bobcat) به حیوانات خانگی شما بازی اضافه میشود . در ابتدا این گربه وحشی میباشد ، اما بازیکنان میتوانند با این گربه دوستانه برخورد کنند و به دوست شما تبدیل شود .
بازیکنان باید ابزار و وسایل خود را برای آشپزی ، ماهیگیری ، اکتشاف و استخراج معدن به روز رسانی کنند . همچنین بازیکنان میتوانند در جشن ها و مسابقاتی مانند مسابقه آشپزی یا جشنواره شب پر ستاره شرکت کنند .

منبع : پردیس گیم