انجمن های تخصصی  فلش خور
قسمت سوم Life is Strange در 19 می منتشر می شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: قسمت سوم Life is Strange در 19 می منتشر می شود (/showthread.php?tid=226356)



قسمت سوم Life is Strange در 19 می منتشر می شود - Mason - 14-05-2015

قسمت سوم Life is Strange در 19 می منتشر می شود 1

از زمانی که Life is Strange در اوایل سال 2015 توسط Square Enix و Dontnod Entertainment منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی را جذب داستان زیبا و هیجان انگیز آن کند. تاکنون دو قسمت از بازی منتشر شده است و فقط یک هفته ی دیگر باقی مانده است تا شاهد ادامه ی داستان Maxine و Chloe در قسمت سوم باشیم.

Square Enix در بلاگ خود به طور رسمی اعلام کرد که قسمت سوم Life is Strange با نام ” Chaos Theory ” در تاریخ 19 می 2015 برای تمامی پلتفرم های مقصد منتشر خواهد شد. داستان در قسمت سوم توسط Chloe و Maxine ادامه پیدا خواهد کرد و بخش دراماتیک داستان با حضور پر رنگ تر نیرو های ماورالطبیعه در این قسمت بیشتر خواهد شد. شما می توانید توضیحات مربوط به قسمت سوم بازی که توسط Square Enix منتشر شده است را در زیر مطالعه نمایید :
نقل قول: در قسمت جدید Life is Strange شاهد خواهیم بود که Max و Chloe جستجو های و بررسی های خود را افزایش خواهند داد تا متوجه شوند که دقیقاً چه چیزی در آکادمی Blackwell در حال اتفاق افتادن است و همچنین مکان Rachel Amber را نیز پیدا خواهند نمود. در این قسمت رمز و راز هایی افشا خواهند شد و مکس متوجه می شود که قدرت او استفاده ی دیگری نیز دارد!
Life is Strange: Episode 3 – Chaos Theory در تاریخ 19 می 2015 برای Xbox 360 , Xbox One , PS4 , PS3 و PC منتشر خواهد شد. شما می توانید تصویری از این قسمت را در زیر مشاهده نمایید :


قسمت سوم Life is Strange در 19 می منتشر می شود 1