انجمن های تخصصی  فلش خور
فشرده ساز قدرتمند PeaZip 5.0.1 - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: رایانه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+--- انجمن: معرفی نرم افزار (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=28)
+--- موضوع: فشرده ساز قدرتمند PeaZip 5.0.1 (/showthread.php?tid=226175)



فشرده ساز قدرتمند PeaZip 5.0.1 - ×ThundeRBolT× - 14-05-2015

فشرده ساز قدرتمند PeaZip 5.0.1 1
Pea Zip یکی از کامل ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای فشرده ساز فایل ها و فولدرها است که قادر به فشرده سازی تمام فرمت های موجود نظیر ۷Z, 7Z-sfx, BZip2, GZip/TGZ, PAQ8F, PAQ8JD, PEA, QUAD, split (.001), TAR, ZIP می باشد. همان طور که مشاهده می کنید این نرم افزار از طیف وسیعی از فایل های فشرده پشتیبانی می کند و همچین این نرم افزار قادر است فرمت های زیر را باز و استخراج کند :



۷Z, 7Z-sfx, BZip2, GZip/TGZ, PAQ8F, PAQ8JD, PEA, QUAD, split , TAR, ZIP, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, ISO, Java JAR, EAR, WAR, LHA, LZH, NSIS installers, RAR, RPM

PeaZip قابلیت باز کردن و استخراج فایلها از فرمت فشرده مایکروسافت MSI را نیز دارا می باشد.این نرم افزار علاوه بر این قابلیت های بی نظیر قابلیت های دیگری همچون تنظیم میزان فشرده سازی ، رمزی کردن فایل ها با امنیت بالا ، ساخت فایل های فشرده خود اجرا با پسوند EXE ، امکان تقسیم کردن فایل ها برای رایت برروی CD ، DVD ، FLOPPY و EMAIL و … را دارا می باشد.




پي زيپ Pea Zip یک نرم افزار رایگان و اپن سورس است که باری دیگر توانمندی برنامه نویسان متن باز را به همگان اثبات میکند. این نرم افزار با فشرده سازی قدرتمند و پشتیبانی از تمامی فرمت های آرشیو سازی خود را به عنوان یک رقیب برای نرم افزار هایی مثل WinZip,WinRar ساخته است .
فشرده ساز قدرتمند PeaZip 5.0.1 1