انجمن های تخصصی  فلش خور
جزییات ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: جزییات ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک (/showthread.php?tid=213695)



جزییات ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک - || Mιѕѕ α.η.т || - 05-03-2015

به گزارش سینما خبر؛ "بابك بادكوبه" مجري و تهيه كننده‌ تلويزيوني در خصوص ويژه برنامه ي تحويل سال شبكه يك گفت: اين ويژه برنامه از "اتفاق 1" به "اينجا آينده" تغيير نام پيدا كرد . وي در خصوص آيتم‌هاي اين برنامه اظهار داشت: از بخش‌هاي "اينجا آينده" مي‌توانم به پخش كليپ موسيقي، مصاحبه با مادران شهدا و ايران زمين ايران‌گردي با اجراي "جواد قارايي" اشاره كنم.


اين تهيه‌كننده افزود: در "اينجا آينده" 8 فصل مختلف از اتفاقات مهم حوزه‌هاي علم و فناوري، معارف اسلامي، حماسه و دفاع مقدس، ورزشي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و استحفاظي با مهماناني متناسب به نمايش در خواهد آمد و ايران را در سالي كه گذشت بررسي خواهيم كرد.

وي ادامه داد: "سيد علي ضيا" به عنوان مجري اصلي با ستارگان حوزه‌‌هاي مختلف به گفتگو خواهد نشست و اين برنامه در 9 قسمت و شب عيد از ساعت 8 شب تا 2:30 بامداد مهمان مردم خواهد شد. ويژه برنامه‌ي "اينجا آينده" از 8 روز قبل از سال تحويل به روي آنتن شبكه 1 خواهد رفت و 8 برنامه متفاوت را به بينندگانش عرضه خواهد كرد. در روز نهم كه همان روز سال تحويل است "اينجا آينده" از ساعت 8 شب تا 2:30 بامداد به آيتم‌ها و مهمانان مختلف از شبكه 1 سيما به روي آنتن خواهد رفت.