انجمن های تخصصی  فلش خور
انریکه و یک روز استراحت به شاگردانش با نیم‌ نگاهی به دربی! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: انریکه و یک روز استراحت به شاگردانش با نیم‌ نگاهی به دربی! (/showthread.php?tid=197139)



انریکه و یک روز استراحت به شاگردانش با نیم‌ نگاهی به دربی! - Hadis Messi - 05-12-2014

انریکه و یک روز استراحت به شاگردانش با نیم‌ نگاهی به دربی! 1

بعد از بازی بارسلونا مقابل اوئسکا، انریکه روز پنجشنبه به شاگردانش استراحت داد و جلسه تمرینی بعدی آنها، فرداساعت 11 صبح برگزار خواهد شد.

بارسلونا چهارشنبه شب موفق شد تا در اولین بازی‌اش در رقابت‌های این فصل جام حذفی مقابل اوئسکا به پیروزی برسد. بعد از این برد لوئیس انریکه تصمیم گرفت تا امروز را به شاگردانش استراحت دهد.
بازی بعدی بارسا در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول در روز یکشنبه برگزار خواهد شد و آبی‌اناری‌ها از صبح جمعه جلسات تمرینی‌شان را دنبال خواهند کرد. لازم به ذکر است که اکثر بازیکنان کلیدی بارسا در جریان بازی دیشب که با برد 4-0 آبی‌اناری‌ها به پایان رسید، استراحت کردند و ساعت 3 بامداد پنجشنبه به بارسلونا بازگشتند. آنها بعد از استراحت امروز، قوایشان را بازیابی خواهند کرد تا از صبح فردا با کمال آمادگی در جلسه تمرینی تیمشان حضور بیابند.
بارسایی ها با غلبه بر اوئسکا توانستند به پنجمین برد متوالی خارج از خانه‌شان دست بیابند و این حکایت از بهبود عملکرد شاگردان انریکه در زمین چمن دارد. به نظر می‌رسد که این سرمربی جوان، کم کم شاهد پیاده سازی ایده‌هایش درزمین چمن است وبازیکنانش حالا راحت‌تر از قبل درکنار هم بازی می‌کنند وبه نتایج مطلوب می‌رسند.