انجمن های تخصصی  فلش خور
افتتاح هتل ، حمام آبگرم و Spa در فرودگاه بین المللی حمد (HIA) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: گردشگری و توریسم (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=79)
+---- انجمن: گردشگری جهان (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=81)
+---- موضوع: افتتاح هتل ، حمام آبگرم و Spa در فرودگاه بین المللی حمد (HIA) (/showthread.php?tid=192500)



افتتاح هتل ، حمام آبگرم و Spa در فرودگاه بین المللی حمد (HIA) - Δ.н.ο.υ.я.Δ - 13-11-2014

افتتاح هتل ، حمام آبگرم و Spa در فرودگاه بین المللی حمد (HIA)

هتل فرودگاه بین المللی حمد دارای 100 اتاق می باشد که با فراهم آوردن امکاناتی بی نظیر ، زمان ترانزیت و یا توقف های کوتاه مدت مسافرین در دوحه را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می کند.

افتتاح هتل ، حمام آبگرم و Spa در فرودگاه بین المللی حمد (HIA) 1

دوحه – قطر ، فرودگاه بین المللی تازه تاسیس حمد  (HIA) دو عدد از آثار هنری خود را که هتل فرودگاه و حمام آبگرم و Spa می باشد را افتتاح کرد. مسافرین می توانند بسته به برنامه پروازی و زمان ترانزیت از امکانات بی نظیر و منحصر به فرد این هتل 100 اتاقه و حمام آبگرم و Spa  لذت ببرند. 

اگر به قصد تجارت و یا تفریح ، تنها و یا با خانواده سفر می کنید، این هتل طوری طراحی شده است که تمامی نیازهای مسافرین بین المللی و منطقه ای را پاسخگو می باشد. مسافرین می توانند بسته های پیشنهادی برای اقامت در این هتل را بدون محدودیت درمدت زمان اقامت تهیه واستفاده نمایند یا برای شنا در استخر 25 متری و یا گرفتن حمام آبگرم و ماساژ به بخش حمام آبگرم و Spa مراجعه کنند. 

مدیر ارشد کل اجرایی فرودگاه بین المللی حمد – آقای بدر المیر " افتتاح هتل فرودگاه و آبگرم و Spa از مراحل برجسته ساخت و راه اندازی فرودگاه بین المللی و تازه تاسیس حمد می باشد. مفتخریم که توانسته ایم امکاناتی بی نظیر را با در نظر گرفتن کوچکترین و ریزترین احتیاجات مهمانان خود فراهم آوریم. " 

آقای فیلیپ آنریک – مدیر هتل فرودگاه حمد : " مفتخریم به استحضار برسانیم که هتل فرودگاه راه اندازی شد. ما آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان خود حتی اگر اقامت آنها به اندازه یک ساعت یا یک روز در هتل ما باشد هستیم. ارائه بهترین مهمان نوازی از وظایف ماست و همیشه در صدر تمامی فعالیت های ما قرار خواهد داشت. "  

درجه بندی اتاق ها به صورت عالی ، لوکس و اتاق ها و یا سوئیت فوق العاده می باشد که به صورت 0-3 ، 3-6 ، 6-12 و یا 12-24 ساعته رزرو می شوند. در طول این مدت مهمانان می توانند علاوه بر استفاده از امکانات هتل از امکانات فرودگاه بین المللی حمد مثل بوتیک ها و برند های معروف ، بهترین های مد ، رستوران ها و کافی شاپ های رنگا رنگ آن نیز بهره مند شوند. 

همه مهمانان هتل و یا مسافرین به صورت انفرادی می توانند از امکانات آبگرم و Spa شامل استخر 25 متری ، باشگاه بدنسازی با تمامی امکانات ورزشی ، مربی بدنسازی خصوصی و 2 زمین اسکواش استفاده نمایند. 

خدمات Spa شامل انواع ماساژهای درمانی مخصوص رفع خستگی پرواز در 3 اتاق مخصوص آقایان ، 2 اتاق مخصوص بانوان می باشد.  حمام های آبگرم و آب درمانی نیز در هر دو بخش آقایان و بانوان قابل استفاده می باشد.