انجمن های تخصصی  فلش خور
بنزما: 26 سال دارم و دوران اوج هنوز در راه است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: بنزما: 26 سال دارم و دوران اوج هنوز در راه است (/showthread.php?tid=190795)



بنزما: 26 سال دارم و دوران اوج هنوز در راه است - خخخخ - 06-11-2014

کريم بنزما مهاجم فرانسوي رئال مادريد اين روزها در اوج بازي خود به سر مي برد و گل پيروزي بخش تيم در بازي برابر ليورپول دور برگشت ليگ قهرمانان را براي تيمش به ثمر رساند.

بنزما: 26 سال دارم و دوران اوج هنوز در راه است 1




به گزارش "ورزش سه"، اما بازیکن فرانسوی تیم هنوز معتقد است که دوران اوج بازی اش در راه است. 

بنزما در مصاحبه با روزنامه ی آس، اعتراف کرد که ممکن است در بهترین دوران بازی حرفه ای خود باشد در حالیکه 26 سال دارد و هنوز بهترین ها در راه هستند. " این برای من گران تمامی می شود که از قول خودشان می گویند این دوران، بهترین لحظات حرفه ای من است، صادقانه بگویم من خودم نیز نمی دانم ، احساس من این است که خیلی خوب شده ام چراکه سخت تلاش و تمرین کرده و به همین دلیل همه چیز برایم به خوبی پیش می رود اما هنوز معتقد ام در سن 26 سالگی بهترین دوران حرفه ای را آغاز نکرده ام . 

وی ادامه داد: برای من گلزنی مهمترین نکته نیست بالاتر از آن، حس مشارکت تیمی برای باشگاه است گاهی اوقات گل زده و گاهی نیز موفق نبوده ام، اما واقعا در تمرینات سختکوشی میکنم ولی بیش از حد خارج از برنامه ی تمرینی خود تلاش نمی کنم برای من همه چیز متعادل است، قبل از اینکه هم وارد والدبباس شوند و مشغول گرم کردن شوند من زودتر رفته و در باشگاه تمرین می کنم مهمترین عضو تمریناتم متمرکز بر دو پا است ."
[color][size][font]

[/font][/size][/color]