انجمن های تخصصی  فلش خور
پخش سریال"رخنه" از شبکه دو - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: پخش سریال"رخنه" از شبکه دو (/showthread.php?tid=187407)



پخش سریال"رخنه" از شبکه دو - آرامش - 25-10-2014

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مجموعه نمایشی «رخنه» به مناسبت ایام محرم از شنبه 3 آبان از شبكه دو پخش می شود و به مدت ده شب مهمان مخاطبان این شبكه است. این سریال داستان مردی تقریباً پنجاه ساله به نام وحید را روایت می كند كه کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری مثل علم، کتل، چلچراغ و طبل دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و سالهاست در این زمینه فعالیت می‌کند، اما درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیأت‌های مذهبی را آماده کند با مشکلی روبه‌ رو می‌شود که حل آن ساده نیست و ...

در این سریال هنرمندانی همچون علیرضا جلالی‌تبار، زیبا بروفه، عنایت بخشی، امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، آتش تقی‌پور، رحیم نوروزی، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، افشین سنگ‌چاپ، آرزو ابی‌زاده، بیتا خردمند و مینا جعفرزاده به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل تهیه و تولید این مجموعه نمایشی می توان به حسین تبریزی (تهیه كننده و كارگردان)، داوود شیرعلی (مدیر تولید)، امیر سلیم‌خانی (مدیر برنامه‌ریزی)، نادر محمدی (مدیر تدارکات)، محمد عفراوی (کارگردان اجرایی)، قاسم ترکاشوند (طراح لباس و صحنه)، محمد قومی (طراح گریم)، رضا شیخی (تصویربردار) و بهروز عابدینی (صدابردار) اشاره كرد.

سریال «رخنه» كاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبكه دو سیماست كه سال گذشته در ایام محرم از این شبكه پخش شد و امسال هم بنا به تقاضای مكرر بینندگان، بازپخش می شود.

این سریال از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبكه دو پخش می شود و بازپخش آن روز بعد ساعات 10:30 ، 13:25 و 2 بامداد خواهد بود.


منبع: باشگاه خبرنگاران[/php]


RE: پخش سریال"رخنه" از شبکه دو - Mσηѕтєя Gιяℓ - 25-10-2014

مطالعه کنید ~~> دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=53336


RE: پخش سریال"رخنه" از شبکه دو - آرامش - 25-10-2014

cryingcryingcryingcryingcryingcrying