انجمن های تخصصی  فلش خور
بازگشت پرسپولیسی سابق به ترکیب اصلی استقلال - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: بازگشت پرسپولیسی سابق به ترکیب اصلی استقلال (/showthread.php?tid=168948)



بازگشت پرسپولیسی سابق به ترکیب اصلی استقلال - bOoOoOy - 04-09-2014

پژمان نوری دوباره فرصت خواهد یافت تا در ترکیب استقلال قرار بگیرد. مدافعان استقلال که برسند آنگاه پژمان باید از ترکیب دوباره بیرون برود و روی نیمکت انتظار فرصت دوباره‌ای را بکشد. ترافیک در خط میانی استقلال فراوان است و پژمان برای اینکه شانسی داشته باشد باید اینگونه بازی‌ها را که بالاجبار در پست‌های دیگر قرار می‌گیرد، غنیمت بشمارد.
نوری بازیکن مستعدی است که اگر سرخ‌ها قدرش را می‌دانستند اکنون می‌توانست کاپیتان اول این تیم هم باشد. نوری را اما 2 فصل است که با پیراهن استقلال در میادین می‌بینیم و امیر قلعه‌نویی هم می‌کوشد بهترین بهره ممکن را از این بازیکن ببرد و نوری را به هر بهانه‌ای در ترکیب اصلی قرار دهد.
امروز نوری در دفاع چپ استقلال بازی خواهد کرد. جایی که پیش‌تر هم حضور یافته بود و عملکرد درخشانی هم نداشت. در معدود بازی‌هایی که نوری در این پست برای استقلال انجام داد نتوانست اعتماد امیر قلعه‌نویی را جلب کند. با این حال پژمان همواره جزو بازیکنانی بوده که قلعه‌نویی به توانایی‌هایشان ایمان دارد و تصور می‌کند او قادر است در هر پستی برای استقلال بازی کند. اگر قلعه‌نویی به هر دلیل به بازی دادن خرسندنیا در پست دفاع میانی اعتماد نکند احتمالا این نوری خواهد بود که در پست دفاع وسط بازی خواهد کرد. پژمان در این پست هم سابقه و تجربه بازی دارد اما نه به اندازه‌ای که وقتی در پست هافبک میانی یا پلی‌میکر به کار گرفته می‌شود.



RE: بازگشت پرسپولیسی سابق به ترکیب اصلی استقلال - دیانا 12 - 04-09-2014

اره نامرد کیسه ی ...AngryAngryAngry


RE: بازگشت پرسپولیسی سابق به ترکیب اصلی استقلال - یگانه جووون - 04-09-2014

براش متاسفمSad