انجمن های تخصصی  فلش خور
چهره های جدید درنخستین فهرست دونگا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: چهره های جدید درنخستین فهرست دونگا (/showthread.php?tid=162273)



چهره های جدید درنخستین فهرست دونگا - N@ughty♥g!rl - 20-08-2014

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل فهرست جدید خود را برای دو دیدار دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا اعلام کرد که در این میان نامی از مارسلو و دنی آلوس به چشم نمی‌خورد.
به گزارش وبسایت نود ، کارلوس دونگا سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل ۲۲ بازیکن را برای دو دیدار دوستانه برابر کلمبیا و اکوادور فراخواند.

این نخستین فهرست دونگا پس از انتخاب به عنوان سرمربی برزیل به شمار می‌آید و نکته جالب اینکه در این فهرست نام مارسلو مدافع رئال مادرید و دنی آلوس مدافع بارسلونا به چشم نمی‌آید. این در حالی است که هر دوی آنها در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بازی کردند و در این چند سال اخیر همواره مهره‌های ثابتی در پست خود بوده‌اند.

دونگا ترجیح داد تا به جای مارسلو از اکلس ساندرو مدافع پورتو و به جای دنی آلوس از دانیلو استفاده کند. در فهرست برزیل تغییرات دیگری نیز به چشم می‌خورد، از جمله حضور میراندا بازیکن اتلتیکو مادرید و فیلیپه لوئیس بازیکن چلسی که فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند اما اسکولاری در میان تعجب همگان آنها را دعوت نکرد.

فهرست جدید دونگا برای دو بازی دوستانه برابر اکوادور و کلمبیا:

دروازبان: جفرسون (بوتافوگو) ورافائل (ناپولی)

مدافعین: مایکون (روم)، دانیلو (پورتو)، داوید لوئیز (پاریس سن ژرمن)، مارکینوس (پاریس سن ژرمن)، میراندا (أتلتیکو مادرید)، گیل (کورینتیانس)، فیلیپه لوئیس (چلسی) والکس ساندرو (پورتو)

هافبک‌ها: لویس گوستاوو (ولفسبورگ)، فرناندینیو (منچسترسیتی)، رامیرس (چلسی)، الیاس (کورینتیانس)، اسکار (چلسی)، فیلیپ کوتینیو (لیورپول)، ویلیان (چلسی)، اورتون ریبرو (کروزیرو) وریکاردو گولارت (کروزیرو)

مهاجمان: نیمار (بارسلونا)، هالک (زنیت) و دیگو تاردلی (اتلتیکو مینیرو)

در نخستین فهرست کارلوس دونگا نامی از تیاگو سیلوا کاپیتان برزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ به چشم نمی‌آید و علت آن آسیب دیدگی او است.



RE: چهره های جدید درنخستین فهرست دونگا - Nazanin♥Xavi - 20-08-2014

دنی جونم نیــــــــــــــــستچهره های جدید درنخستین فهرست دونگا 1