مصاحبه The Division | تهیه کننده اجرایی پاسخ می دهد - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- موضوع: مصاحبه The Division | تهیه کننده اجرایی پاسخ می دهد (/showthread.php?tid=157394) |
مصاحبه The Division | تهیه کننده اجرایی پاسخ می دهد - Aiden Pearce - 12-08-2014 Tom Clancy’s The Division در E3 2013 معرفی شد، و تا راه طولانی تا انتشار دارد. برای درک بهتری از این بازی مصاحبه ای با تهیه کننده اجرایی انجام شده است.Massive Entertainment، وابسته به Ubisoft، مسئول ساخت این بازی جهان باز است، و این عنوان اولین حضور آن ها در جریان ساخت بازی AAA است. Massive تجربه کار بر روی PC را دارد. عملکرد آن ها برای انتشار بازی بر روی کنسولها باید جالب باشد. ساخت بازی انحصارا برای PC، با ساخت برای دو کنسول و PC متفاوت بسیاری دارد، و Massive از آن اطلاع دارد. The Division، مبتی بر کاور گیری است، و تمرکز زیادی بر آن دارد. این موضوع در هر دو دمو گیم پلی مشخص است. این عنوان دارای مزایا و مهارت های فراوانی برای بازیکنان است. قابلیت شخصی سازی نیز در بازی وجود دارد. موارد قابل سفارشی کردن بیشتری نسبت به Destiny در بازی گنجانده شده است. The Division در نیویورک در جریان است، و طبق سنت Ubisoft یک عنوان جهان آزاد کامل است. جزئیات بخش های مختلف نیویورک که در بازی وجود دارند، اعلام نشده است. اما Manhattan و Brooklyn مطمئنا وجود خواهند داشت. در نهایت، داستان The Division را نمی دانیم. داستان این بازی فراتر از، ویروس کشنده در نیویورک، میلیون ها کشته، و هرج و مرج در شهر، است. Massive در مورد روایت بازی سکوت کرده است، و ما انتشار نداریم که تغییری بوجود بیاید. Tom Clancy’s The Division یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال ۲۰۱۵ است، و فرصتی بدست آمده که تهیه کننده اجرایی، آقای Fredrik Rundqvist به سوالات پاسخ دهد. (بخش هایی از این مصاحبه قبلا منتشر شده اند، که برای جلوگیری از تکرار حذف شده اند.)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زمانی که بازیکنان بازی را از سر می گیرند، ادامه بازی از کجا آغاز می شود؟
نقل قول: در بازیهای آنلاین پیدا کردن افرادی که دارای ساعت کشوری مشابه باشد، اهمیت بسیاری دارد. اگر بچه دارید، و تنها می تواند در ساعتهای مشخصی بازی کند، ترجیح می دهید، همراه افرادی با شرایط مشابه به انجام بازی بپردازد.
نقل قول: Massive Entertainment اعلام کرده این اطلاعات، شامل وضعیت اجتماغی ( متاهل، مجرد و غیره) در بازی لحاظ می شوند. سوال این است، که چگونه این اطلاعات از مردم کسب خواهد؟ ایجاد رقابت در این عنوان اهمیت بسیاری دارد، اما مردم مجبور به ملاقات با یکدیگر هستند. به عبارت دیگر، تشکیل گروه با افراد غریبه. Massive راه های مختلفی برای ملاقات با افراد تعیین کرده است.
نقل قول: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازیکنان می توانند ایتم های خاصی را در منطقه سبز بدست آورند، اما در زمینه شخصی سازی، Massive گزینه های زیادی پیش روی بازیکن قرار می دهد. شخصیت از پیش تعیین شده در بازی وجود ندارد.
نقل قول: شنیده ها حاکی از این است، که تغییرات زیادی قابل اعمال است. این جمله دقیقا چه معنایی دارد؟ جزئیات دقیق باید اعلام شود، اما چیزهایی مانند مو، رنگ صورت، موهای صورت، و دیگر مشخصه های ظاهری قابل شخصی سازی هستند. جنسیت نیز قابل تعیین است. The Division یک عنوان آنلاین است، پس بیایید در مورد PvP صحبت کنیم. بعضی از مناطق نیویورک به نام Dark Zones، برای رقابت چند نفره باز هستند.
نقل قول: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با شروع ساخت بازیهای اختصاصی برای نسل حاضر، نسل قبل به فراموشی سپرده شد. The Division مثال خوبی برای این موضوع است. این بازی اختصاصا برای نسل بعدی ساخته شده، و نسل قبل توانایی اجرای آن را ندارد.
نقل قول: با اینکه بازیکنان از تاخیر بازی تا سال ۲۰۱۵، بسیار ناامید شدند، اما مطمئنا این تاخیر به نفع بازی است. هرچه زمان بیشتری صرف ساخت شود، نتیجه بهتری را در PS4 و Xbox One تجربه کرد.
نقل قول: Massive Entertainment، منطقه Brooklyn، را در سال ۲۰۱۳ نمایش داد، اما گیمپلی زیر زمینی به نمایش درنیامد. در E3 2014 توانستیم نگاه اجمالی از زیر زمین نیویورک داشته باشیم.
نقل قول: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با تغییر روشنایی روز در برخی بازیها، رفتار NPCها تغییر می کند. این ویژگی باعث تغییر گیمپلی و استراتژی می شود، Massive Entertainment در ساخت The Division این ویژگی را در نظر داشته است. تجربه بازی در روشنایی روز، تفاوت هایی با تجربه بازی در هنگام غروب خورشید دارد. Rundqvist توضیحاتی در مورد این تغییرات داده است.
نقل قول: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یکی از بزرگترین مجهولات بازی، شیوه مبارزات است. مبارزات تا چه حد متفاوت هستند، و این تفاوت چگون می تواند در گیمپلی تنوع ایجاد کند. در The Division، مبارزات در خیابان ها، پشت بام ها، زیر زمین و داخل ساختمان ها، صورت خواهد گرفت. Massive Entertainment، می خواد مبارزات در هریک از این مکان ها، متضاد دیگری باشد.
نقل قول: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ما هنوز اطلاعات زیادی از PvP نداریم. چه حالت هایی در بازی وجود دارد؟ ممکن تعدادی از آن ها به مکان خاصی محدود شده باشند؟ Massive Entertainment اعلام کرده، که امکان خاموش کردن PvP نیست. اگر نمی خواهید در PvP شرکت کنید، می توانید از مناطق تاریک دوری کنید.
واکنش مردم، در هنگام بست در توسط بازیکن در E3 2013 را به یاد آورید. در The Division به جزئیات کوچک توجه خواهد شد. Massive Entertainment، مدیری برای اطمینان از واقعی بودن واکنش های بازی، در اختیار دارد.
نقل قول: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در زمان معرفی Watch Dogs، برای توصیف دنیای بازی، اغلب کلمه “تراکم” شنیده می شد. Massive Entertainment قصد دارد از چنین کلمه ای برای توصیف نیویورک، بهره ببرد.
نقل قول: سیستم RPG عمیقی در بازی وجود دارد، و بازیکنان شیفته آن خواهند شد. Massive در مورد چگونگی آن سکوت کرده است، اما قابلیت غارت کردن در بازی وجود دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در E3 2014، نگاهی اجمالی به گیمپلی زیر زمین بازی داشته ایم. Massive Entertainment، قصد دارد، زیر زمین نیویورک، نقش مهمی در بازی داشته باشد.
نقل قول: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Massive Entertainment می خواهد که بازیکنان در هر دو بخش گیمپلی به نقشه درون بازی دسترسی داشته باشند. Rundqvist تایید کرده، که برای دسترسی به ماموریت های جدید، استفاده از نقشه بسیار مهم است.
نقل قول: اولین گیمپلی زنده بازی بر روی Xbox One، در Gamescom نمایش داده خواهد شد.
|