![]() |
DX12 مشکل ۱۰۸۰p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتر - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: بازی های رایانه ای (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- انجمن: کنسول ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- موضوع: DX12 مشکل ۱۰۸۰p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتر (/showthread.php?tid=152084) |
DX12 مشکل ۱۰۸۰p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتر - Aiden Pearce - 05-08-2014 عنوان اصلی : DX12 مشکل ۱۰۸۰p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند ![]() از مسئول تیم برنامه نویسی موتور استفاده شده در Witcher 3: Wild Hunt، آقای Balazs Torok، درباره تاثیر DirectX 12 بر روی PC و Xbox One، خصوصا مشکل اجرا نشدن بازی ها با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی این کنسول، سوال شده، و او اینگونه پاسخ داده است:
نقل قول: بنظر می رسد این مشکل از سطح معماری است، مانند مشکلاتی که در زمان PlayStation 3 وجود داشت. با این حال، با عرضه بروز رسانی SDK در ژوئن، اوضاع کمی بهتر شده است. این بروز رسانی به بازیهایی مانند Destiny، اجازه می دهد که با کاهش کیفیت افکت ها و بافت ها، با کیفیت ۱۰۸۰p اجاره شوند.
Witcher 3: The Wild Hunt تنها بر روی کنسول های نسل حاضر و PC عرضه می شود.
|