انجمن های تخصصی  فلش خور
اطلاعات جدید از فضای کلی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: اطلاعات جدید از فضای کلی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد (/showthread.php?tid=150922)



اطلاعات جدید از فضای کلی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد - Aiden Pearce - 03-08-2014

اطلاعات جدید از فضای کلی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شد 1

اگر به زمانی بر گردیم که اولین PlayStation در خانه های بود، شاهد ناتی داگی خواهیم بود که Crash Bandicoot را خلق کرد و آن را به تمام کاربران PlayStation هدیه داد. بعد از این که PlayStation 2 به بازار آمد، ناتی داگ نیز دست به کار شد و فرانچایز Jak and Daxter را خلق کرد. وقتی PS3 عرضه شد ناتی داگ Uncharted و The Last of Us را ساخت. Uncharted و The Last of Us هر دو عناوین فوق العاده ای بودند اما دیگر خبری از آن عناوین شاد قبلی نبود. همین موضوع بحث های زیادی در مورد فضا و اتمسفر Uncharted 4: A Thief’s End را به وجود آورد. برای مشاهده جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

هنگامی که Uncharted 4: A Thief’s End در نمایشگاه E3 2014 نمایش داده شد، به نظر خیلی افراد ترسناک و تاریک می آمد و نگرانی هایی ایجاد کرد که ممکن است دیگر آن شادی و شوخ طبعی قدیمی در بازی های جدید ناتی داگ وجود نداشته باشد. اما ناتی داگ در مصاحبه ای با یوروگیمر تمام این نگرانی ها را برطرف کرده است : 
نقل قول:
Uncharted کاملا یک فرانچایز متفاوت است و به دلایل متفاوتی به مخاطب عرضه می شود. من فکر نمی کنم که تمام بازی های آینده ما راه The Last of Us را در پیش بگیرند (فضای تاریک و ترسناک داشته باشند). Uncharted هم چنان فضای شادی خواهد داشت. در واقع ما از تجربیات خود در The Last of Us استفاده می کنیم تا Uncharted را بهبود ببخشیم.
آن ها اضافه کردند که تجربه ای The Last of Us به دست آوردند واقعا به ساخت Uncharted 4 کمک خواهد کرد. هنوز تاریخ عرضه رسمی برای Uncharted 4: A Thief’s End اعلام نشده اما به نظر نمی رسد در سال ۲۰۱۴ عرضه شود.