انجمن های تخصصی  فلش خور
مطبوعات امروز صبح اسپانیا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: مطبوعات امروز صبح اسپانیا (/showthread.php?tid=142469)



مطبوعات امروز صبح اسپانیا - Hadis Messi - 24-07-2014

به خلاصه ای از نسخه های روزنامه های صبح اسپانیا خوش آمدید . در ادامه همراه ما باشید تا مروری بر مباحث مطرح شده در این روزنامه ها داشته باشیم . منابع : موندو دپورتیو , اسپورت , مارکا و As
موضوع اصلی موندو دپورتیو انتقال جرمی متیو به بارسلونا بود . این مدافع فرانسوی امروز تست های پزشکی خود را اتجام میدهد و قراردادی چهار ساله را با این باشگاه به امضا میرساند و از فردا در تمرینات حضور می یابد . موندو دپورتیو همچنین در مورد بازگشت بازیکنان تیم ملی اسپانیا , راکیتیچ و الکس سانگ نیز پرداخت .

مطبوعات امروز صبح اسپانیا 1



امروز اسپورت تیتر اصلی خود را به یک سوال اختصاص داد . آیا متیو میتواند به اندازی ی کافی مفید باشد ؟ این روزنامه همچنین به خبر پیوستن کاسیاس به آرسنال , اسپری معروف جام جهانی برزیل که قرار است در لالیگا هم استفاده شود و نیز پیشرفت در درمان نیمار و بازگشت هشت بازیکن به بارسلونا گزارش داد .

مطبوعات امروز صبح اسپانیا 1





مارکا نوشت " با جیمز و کروس حتی بهتر میشود "  . این روزنامه همچنین وعده ی مصاحبه با لوکا مودریچ را نیز داد . علاوه بر این مارکا در مورد قرعه کشی لالیگا نیز پرداخت . این روزنامه همچنین اشاره کرد احتمالا لوئیس سوارز به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسلونا در ال کلاسیکو 26 اکتبر نیست .





آ.اس اعلام کرد رئال مادرید و ناواس به توافق کامل دست یافتند . دروازه بان کاستاریکا در ساعات آینده میتواند معرفی شود . این روزنامه به انتقال جرمی متیو به بارسلونا و اجازه ی استفاده از اسپری محو شونده در لالیگا نیز اشاره کرد .