انجمن های تخصصی  فلش خور
آیین نامه کرسی‌های آزاداندیشی تا پایان امسال بازنگری می‌شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: آیین نامه کرسی‌های آزاداندیشی تا پایان امسال بازنگری می‌شود (/showthread.php?tid=141022)



آیین نامه کرسی‌های آزاداندیشی تا پایان امسال بازنگری می‌شود - Mᴏsᴇs - 22-07-2014

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از بازنگری آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی در سال 93 خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، درباره اجرای سند دانشگاه اسلامی اظهار کرد: این سند به چهار بخش تقسیم شده و برنامه ریزی و نقشه اجرایی آن در هر یک از بخش‌ها به نهاد خاصی داده شده است.

وی افزود: اولویت بندی‌ها تقریبا انجام شده و در کارگروه فرهنگی و تربیتی که وظیفه آن بر عهده نهاد است کارها به سمت برنامه ریزی سند پیش می‌رود.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ما هر هفته جلسات پی در پی برای برنامه ریزی اجرای سند دانشگاه اسلامی داریم، گفت: امیدواریم که این کار زودتر انجام شود و به صحن علنی شورا برسد. اما آن چیزی که باید به دانشگاه ابلاغ شود برنامه‌هاست که این باید در سطح وزارتخانه مشخص و ابلاغ شود.

قریشی خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌های اجرایی این سند تا پایان سال جاری اتفاق خواهد افتاد که در بخش فرهنگی و تربیتی کمی جلوتر هستیم.

وی همچنین کرسی‌های آزاد اندیشی را جزو اولویت‌های مهم این سند دانست و اظهار کرد: در حال حاضر داریم روی این موضوع کار می‌کنیم.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به بازنگری آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی تصریح کرد: در حال بازنگری آیین نامه سابق کرسی‌ها هستیم و سعی می‌کنیم آیین نامه جدید آسانتر شود و اختیارات صف و دانشگاه‌ها در این زمینه بیشتر شود که امکان مشارکت بیشتر دانشجویان و اساتید نیز به وجود آید.

قریشی افزود: این کار تا پایان سال 93 یا حتی زودتر انجام خواهد شد.