انجمن های تخصصی  فلش خور
گزارش: استدیو سازنده بازی Murdered Soul Suspect تعطیل شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: گزارش: استدیو سازنده بازی Murdered Soul Suspect تعطیل شد (/showthread.php?tid=132962)



گزارش: استدیو سازنده بازی Murdered Soul Suspect تعطیل شد - Aiden Pearce - 08-07-2014

بازی Murdered Soul Suspect مدتی می شود که برای کنسول های نسل هفتم و هشتم به علاوه رایانه های شخصی عرضه شده و بازخوردهای چندان درخشانی را از منتقدین و بازیکنان دریافت نکرده است. با توجه به گزارش منتشر شده توسط Geekwire، اینطور که به نظر می رسد، استدیو Airtight Games به عنوان سازنده بازی مذکور تعطیل شده است حتی نمایی از درب دفتر آنها در اینترنت منتشر که این مسئله را تایید می کند. با ما در ادامه مطلب پیرامون جزئیات این گزارش همراه باشید.

Airtight Games که در ردموند واقع شده است طبق گزارش جدید Geekwire پس از ده سال فعالیت در صنعت تعطیل شده. افرادی که به دفتر AirTight سرزنده اند، پس از ورود به آن فقط یک سری میز خالی، تجهیزات کامپیوتری و جوایز E3 را یافته اند. تصویر زیر که مشاهده می کنید از دفتر مذکور تهیه شده و همانطور که شاهد هستید تمامی اموال موجود در آن به فروش گذاشته شده است:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گزارش: استدیو سازنده بازی Murdered Soul Suspect تعطیل شد 1 تمامی تشکیلات اداری به فروش می رسد!
دو سایت GameSpot و Geekwire هر دو در تلاش هستند با استدیو از طریق ایمیل در ارتباط باشند اما دائما ارور “mail delivery failed” نمایش داده می شود. Airtight Games هنوز بیانیه رسمی منتشر نکرده است با این حال طی ماه های گذشته ۱۴ نفر را به دلیل بازسازی ساختار استدیو اخراج کرده است. 
جدیدترین بازی آنها Murdered Soul Suspect می باشد اما عناوینی نظیر Dark Void و Quantum Conundrum را هم در کارنامه خود دارند. آیا شما از بابت تعطیلی Airtight Games شوکه شده اید؟