انجمن های تخصصی  فلش خور
...::: ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: گردشگری و توریسم (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=79)
+---- انجمن: گردشگری جهان (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=81)
+---- موضوع: ...::: ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... (/showthread.php?tid=132830)



...::: ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... - Dead Silence - 08-07-2014

در همه جای دنیا مکان های عجیبی وجود دارند که بسیار ترسناک هستند و قلب انسان از دیدن آنها به تپش می افتد. این مکان ها، طبیعی یا دست‌ساز بشر هستند. به هر حال توفیری چندانی هم ندارد، مهم این است که جزو ترسناک ترین جاذبه های دنیا هستند.


...:::  ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... 1

آیا تا به حال در پیاده‌رو زمین خورده اید؟ روی زمین زمین خوردن خیلی ترس ندارد. اما امان از روزی که بخواهید در پیاده رویی که در طبقه 116 برج CN کانادا قرار دارد، زمین بخورید. آن وقت است که خیلی شیک به پایین پرت می شوید. البته این قدرها هم ناامن نیست. مثلا، این شش قرمز پوشی که در عکس می بینید، لباس مخصوص پرش پوشیده اند تا به پایین بپرند.



آنها کمربند ایمنی و طناب های نگهدارنده پوشیده و همه جوره آماده پرش هستند. خیلی دل می خواهد از این ارتفاع رعب‌آور خودتان با پای خودتان پایین بپرید و همه امیدتان هم فقط یک طناب باشد! کسانی که جراتش را دارند، می توانند در این پیاده روی هوایی قدم بزنند و از آن بالا همه تورنتو را زیر پای خود ببینند.

...:::  ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... 1


و از همه جالب تر، اعتقاد دارند که بودا با تاری از موی مقدس خود این صخره را اینگونه محکم در جای خود نگه داشته است.افراد بسیار مذهبی و فداییان بودا اعتقاد دارند افرادی که برای زیارت به این معبد می آیند شفا و سلامتی کامل پیدا می کنند و همه گناهانشان بخشیده می شود.

برای رسیدن به این مکان گردشگری باید یک مسیر پرپیچ و خم را با کامیون یا وانت از میان روستای کینپان بالا بروید و پس از طی 11 کیلومتر از میان جنگل تاریک به این مکان برسید. البته برای رسیدن به قله باید زحمت کوهنوردی را به پاهای خود ببخشید. جای شکر دارد که آن بالا رستوران، مهمان خانه و کافه وجود دارد تا رفع خستگی کنید.

...:::  ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... 1

هنگام رانندگی در این جاده تصور می کنید سوار ترن هوایی هستید. در روزهای زمستان که هوا نامناسب است میزان ترس هنگام عبور از این جاده بیشتر می شود. شاید اگر هوا صاف باشد بتوانید نهنگ هایی که در اقیانوس زیر جاده زندگی می کنند را از نزدیک تماشا کنید.
...:::  ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... 1




RE: ...::: ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهان ::... - آقا اميد - 13-07-2014

دومي باحاله