انجمن های تخصصی  فلش خور
قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) (/showthread.php?tid=1308)

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33


قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - •¤✿¤•-atena2fan-•¤✿¤• - 24-12-2011

10.1تا دانشمند زن نام ببرید؟


۲ـ ۱۰ تا مخترع زن نام ببرید؟


۳ـ ۱۰ تا فیلسوف زن نام... ببرید؟


۴ـ ۱۰ تا شاعر زن نام ببرید؟


لطفا جواب بدید !!!!

.........نه خدایی جواب بدید آخه هرچی بشر پیشرفت کرده که زحمت پسر جماعت بوده خداییش چه خدمتی کردید برای بشریت؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیدین جوابی ندارین
.
.
.

قیافه دختر خانوما بعد از خوندن این مطلب
قیافه دختر خانوما(ضد دختر) 1



قیافه دختر خانوما اندکی بعد از خوندن این مطلب
قیافه دختر خانوما(ضد دختر) 1



قیافه دختر خانوما چند دقیقه بعد از خوندن این مطلب
قیافه دختر خانوما(ضد دختر) 1



RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - FARID.SHOMPET - 24-12-2011

10.1
نقل قول: تا دانشمند زن نام ببرید؟
اولین زن دانشمند ایرانی در علوم هسته ای
هاله بختیار در سال 1354 در شهر اصفهان بدنیا آمد.ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی از دانشکده فنی دانشگاه تهران است. "هاله بختيار "اولين زن دانشمند انرژي هسته اي کشور به دليل فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي براي توليد منیزیم 99/99 درصد نشان درجه سه پژوهش را دريافت کرده است.


برنامه بزرگداشت زن در علم كه با حمايت سازمان يونسكو برگزار شد ،ماري كوري را به عنوان بزرگترين دانشمندان در تمامي زمانها انتخاب كرد.


در ادامه اين رتبه بندي هيپاتيا از اسكندريه نخستين زن رياضيدان برجسته جهان در رتبه سوم، ديم برنل در رتبه چهارم و دكتر جين گودآل مشهورترين ديرينه شناس جهان در رتبه پنجم قرار گرفتند.

آدا، كنتس لاولس و نويسنده اولين برنامه رايانه اي جهان رتبه پنجم و ليز ميتنر مكتشف شكاف هسته اي در رتبه ششم قرار گرفتند. در ادامه اين رتبه بندي بنيانگذار تكنيك پرتو ايكس، دوروتي هادكين، سوفي ژرمين يكي از بزرگترين رياضيدانان جهان، و ريچل كارسون بنيانگذار جنبش جهاني محيط زيست در رتبه هاي هفتم تا نهم قرار گرفتند.

رتبه دهم اين راي گيري نيز در نهايت به عصب شناس ايتاليايي ريتا روي مونتاكليني ، مسن ترين برنده جايزه نوبل كه هنوز در قيد حيات است، اختصاص يافت.

هدف اصلي برگزاري اين مراسم كه قسمتي از برنامه زنان در علم سازمان يونسكو و شركت لورآل به شمار مي رود، بزرگداشت زناني بوده است كه در تحقيقات بزرگ علمي نقش داشته اند.
بر اساس گزارش تلگراف، برنامه زنان در علم به منظور تاكيد بر اهميت حضور زنان در جهان علم و تشويق و حمايت از زنان براي حضور بيشتر در برنامه هاي علمي و تحقيقات حياتي پايه گذاري شده است.


یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است . وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست . ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد . از او به عنوان شاه آتروپاتان ( آذربایجان ) در سالهای ٢٠ قبل از میلاد تا ٢٠ پس از میلاد نیز یادشده است . با اینهمه هم آریوبرزن و هم یوتاب در راه وطن کشته شدند و نامی جاوید از خود برجای گذاشتند .


نقل قول: ـ ۱۰ تا شاعر زن نام ببرید؟
خیلی بیشتر از ۱۰۰ تا هست. مانند پروین اعتصامی


این ۱۰ رییس جمهور که اغلب آنها به جز رییس جمهور سوئد و ایرلند اولین رؤسای جمهور زن در کشور متبوعشان به شمار می روند، چه کسانی هستند؟

در اروپا چهار زن به عنوان رییس جمهور قدرت را در دست دارند. «تاریا هالونن» در فنلاند، «مری مک آلیس» در ایرلند، «دوریس لوتارد» در سوئیس و «دالیا گربوسکایته» در لیتوانی چهار رییس جمهور زن اروپایی هستند.
تاریا کارینا هالونن متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۴۳ در هلسینکی فنلاند است. او یازهمین رئیس جمهور فنلاند است
آلیس دومین رییس جمهور زن ایرلند می باشد(اولین رییس جمهور زن مری رابینسون بود) که در سال ۱۹۹۷ به این سمت انتخاب شد
لوتارد ۴۶ ساله سومین رئیس جمهور زن سوئیس است
«دالیا گربوسکایته» در لیتوانی چهارمین رییس جمهور زن اروپایی است

قاره آسیا هم دو زن رییس جمهور دارد. «پراتیبا پاتیل» در هند و «رزا اوتونبایوا» در قرقیزستان دو رییس جمهور زن آسیا هستند. اگرچه باید گفت اوتونبایوا به عنوان رهبر دولت موقت، تا برگزاری انتخابات جدید به مدت شش ماه اداره قرقیزستان را به عهده خواهد داشت.
پرابیتها پاتل نیز که اولین رییس جمهور زن هند است در سال ۲۰۰۷ به ریاست جمهوری رسید
رزا ایساکنووا اوتونبایوا یا رزا ایسینبایوا (زاده ۲۳ اوت ۱۹۵۰) وزیر امور خارجه سابق قرقیزستان است که موقتا قدرت رادراختیاردارد
لیبریا هم کشوری در غرب آفریقا است که «الن جانسون سیرلیف» ریاست جمهوری را در آن به عهده دارد وی به بانوی آهنین مشهور است تنها زن رییس جمهور در قاره سیاه می باشد.

در قاره آمریکا هم چهار زن به کرسی ریاست جمهوری تکیه داده اند که همه آنها در آمریکای لاتین قدرت را در دست دارند. در واقع باید گفت اکنون زنان در بیش از نیمی از آمریکای لاتین قدرت را در دست دارند و در صورت ادامه روند موجود، کشورهای آمریکای لاتین رفته رفته به امپراطوری زنان تبدیل خواهند شد.

برزیل به عنوان بزرگ ترین کشور آمریکای لاتین به وسیله دیلما روسف اداره می شود و در آرژانتین که دومین کشور پهناور این قاره است، کریستینا کرشنر قدرت را در دست دارد.

کاستاریکا هم به عنوان کشوری که رابط کشورهای دو طرف قاره پهناور آمریکا است و اهمیت ژئوپلتیک دارد، به دست چینچیلا اداره می شود.
ارژانتین:
در آمریکای لاتین کریستینا فرناندز که اغلب با نام همسرش «کریستینا کریشنر» شناخته می شود، اولین زنی است که با پیروزی در انتخابات به ریاست جمهوری آرژانتین رسیده و پس از «ایزابل پرون» دومین زنی است که بر کرسی ریاست جمهوری دومین کشور بزرگ آمریکای لاتین تکیه زده است.

در واقع «ایزابل پرون» در سال ۱۹۷۴ به دنبال مرگ همسرش بدون برگزاری انتخابات به مدت دو سال ریاست جمهوری آرژانتین را بر عهده گرفت. در مورد خانم «کریستینا فرناندز» هم همین داستان با تفاوت های کوچکی به چشم می خورد. اگر چه خانم «کریستینا فرناندز» پیش از فوت همسرش و پس از برگزاری یک انتخابات قانونی روی کار آمد، اما در واقع پس از آن که همسرش در مقام ریاست جمهوری به علت بیماری، بسیاری از فعالیت های سیاسی خود را ترک کرده بود، نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شد.
کاستاریکا:
ریاست جمهوری در کاستاریکا نیز بر عهده یک زن است. خانم «لورا چینچیلا» که از سال ۲۰۱۰ تاکنون رییس جمهور کاستاریکا است سال ها به عنوان معاون رییس جمهور سابق این کشور فعالیت می کرد.

«چینچیلا» نخستین زن تاریخ «کاریستاریکا» است که به سمت ریاست جمهوری این کشور رسیده و جانشین «اسکار آریاس» هم حزبی خود در عالی ترین سمت دولتی «کاستاریکا» شد. «چینچیلا» برخلاف حامی قدرتمند خود اسکار آریاس به جای اشاعه سکولاریسم به تقویت کلیسای کاتولیک پرداخت و در کوتاه مدت به مبارزه با همجنس بازان و سقط جنین شهرت یافت.
برزیل
و اما دیلما روسف که هفته گذشته با شعار ادامه سیاست های «داسیلوا» توانست با شکست رقیب عنوان اولین زن رییس جمهور برزیل را به خود اختصاص دهد، رییس دفتر رییس جمهور برزیل بود. روسف که در دوران جوانی به دلیل مبارزات سیاسی خود سه سال زندانی شده بود، پس از سقوط دیکتاتوری نظامی در برزیل و روی کار آمدن داسیلوا ابتدا دو سال به عنوان وزیر انرژی در کابیته فعالیت کرد. پیش بینی می شود این زن که مردم برزیل او را “بانوی آهنین” لقب داده اند، موجب مستحکم تر شدن جبهه مخالفان واشنگتن در آمریکای لاتین خواهد شد.

اما در جهان زنان قدرتمند دیگری از جمله «جولیا گیلارد» نخست وزیر استرالیا و یا «آنجلا مرکل» صدر اعظم آلمان هم هستند که قدرتمندترین چهره های کشور متبوعشان به حساب می آیند، اما رییس جمهور نیستند.


نقل قول: دیدین جوابی ندارین
خیلی هم پاسخ های دیګر هست.
اګر هم زن ها از مرد ها عقب هستن تقصیر خودشون نیست. بلکه مرد ها اجازه ندادن. و مرد ها بودن که جلوی پیشرفت رو ګرفتن. اګر هم هنوز چنین مردانی هستند که جلوی درس زن ها رو بګیرن و یا جلوی پیشرفت انان ایستاده باشن. مطمین باشید نادان ها و جاهل هایی بیش نیستن چنین مردانی

البته آتنا دوست و مانند ابجی من هست. می دونم که برای خنده اینو گذاشته بود. همین.


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - •¤✿¤•-atena2fan-•¤✿¤• - 24-12-2011

باشه داداش فرید....حالا چرا میزنی؟؟؟بچه زدن نداره که داری منو میزنی.........BlushConfused


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - FARID.SHOMPET - 24-12-2011

من غلت بکنم دست روی زن بلند کنم.


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - nina jigar - 24-12-2011

ایول فریییییییییییییییییییییییییییییدHeart


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - big boy - 24-12-2011

معضلات جامعه ن کلا دمت گرم بابا بالاخره یه واقعیت شنیدیمBig GrinWink


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - nina jigar - 25-12-2011

کلام فریدم بخون!TongueTongueTongueTongue


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - Fariba2 - 26-12-2011

ايول فريد جووووووووووووووون . عالي بود . بسوزيد پسرا . Tongue


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - mohamad hosein - 26-12-2011

بسیار مطلب مفیدی بود اقا فریییییییییییییییییییییییییییید شخصیت توپی داری من ادم شناسم SmileTongue


RE: قیافه دختر خانوما(ضد دختر) - helena - 26-12-2011

میسوزنBig Grin:cool::cool: