انجمن های تخصصی  فلش خور
زمان ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: زمان ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی (/showthread.php?tid=128825)



زمان ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی - Mᴏsᴇs - 30-06-2014

زمان ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

به گزارش تسنیم، محمود حسینی در این‌باره اظهار داشت: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه و فنی و حرفه‌ای از ۳۰ فروردین آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ خرداد برگزار می‌شود.
وی درخصوص شرایط دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی افزود: ‌دانش‌آموزانی که از پایه ششم به دوره متوسطه اول می‌روند باید دارای معدل کل ۱۶ باشند. همچنین دانش آموزان پایه سوم راهنمایی که به دوره متوسطه دوم و فنی و حرفه‌ای می‌روند باید معدل ۱۵ داشته باشند. البته برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی معدل نوبت اول ملاک عمل قرار می‌گیرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: سوالات آزمون ورودی به مقطع متوسطه دوم ۷۰ درصد از کتب پایه سوم راهنمایی و ۳۰ درصد از پایه دوم راهنمایی است همچنین سوالات آزمون ورودی به دوره متوسطه اول (راهنمایی) ۷۰ درصد از پایه ششم ابتدایی و ۳۰ درصد از پایه پنجم ابتدایی است.
حسینی درخصوص توسعه مدارس نمونه دولتی در شهر تهران گفت: ‌در تمام مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش تهران یک دبیرستان نمونه دولتی دخترانه و پسرانه داریم که این تعداد متناسب با جامعه دانش‌آموزی است بنابراین در سال جدید مدارس نمونه دولتی توسعه نمی‌یابد. مدارس نمونه دولتی بر اساس شاخص‌هایی انتخاب شده‌اند و حرکت آن‌ها نیز باید بر اساس این شاخص‌ها باشد بنابراین هر سال این مدارس را ارزشیابی می‌کنیم تا از شاخص‌های تعیین شده قصور نکنند.