انجمن های تخصصی  فلش خور
شایعه : فروش Mario Kart 8 به 2 میلیون نسخه رسید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: شایعه : فروش Mario Kart 8 به 2 میلیون نسخه رسید (/showthread.php?tid=127923)



شایعه : فروش Mario Kart 8 به 2 میلیون نسخه رسید - B I N A M - 29-06-2014

شایعه : فروش Mario Kart 8 به 2 میلیون نسخه رسید 1
کنسول Wii U در اواخر سال 2012 عرضه شد و در این زمان Nintendo فروش چندان خوبی را شاهد نبوده است اما بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که با عرضه عناوین بزرگ انحصاری ، Wii U نیز به مانند پدر خود Wii می تواند به یک موفقیت بزرگ تجاری برای Nintendo تبدیل شود .
یکی از عناوین بزرگ انحصاری که فروش Wii U را به طور چشمگیری افزایش داد  Mario Kart 8 است . این عنوان در چند روز اول عرضه خود یک میلیون نسخه فروش کرد و سپس بعد از گذشت چند هفته فروش آن به 1.5 میلیون واحد رسید اما این میزان شامل فروش کشور ژاپن نمی شود .
بتازگی یکی از کاربران مشهور ژاپنی NeoGAF از طریق توئیتر اعلام کرد با احتساب فروش کشور ژاپن  Mario Kart 8 حدود 2 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است . این میزان فروش با توجه به میزان محبوبیت Mario در ژاپن چندان دور از انتظار نیست و در صورتی که این خبر توسط Nintendo تایید شود میتوان نتیجه گرفت از هر 3 دارنده Wii U یک نفر  Mario Kart 8 را خریداری کرده است .
به نظر می رسد این شرایط در آینده نیز ادامه پیدا کند زیرا ماه آینده عناوینی نظیر Hyrule Warriors, Bayonetta 2 نیز عرضه خواهند شد و بدون شک عرضه این دو عنوان بزرگ انحصاری به فروش Wii U کمک خواهد کرد .


RE: شایعه : فروش Mario Kart 8 به 2 میلیون نسخه رسید - 50$ - 29-06-2014

ممنون