انجمن های تخصصی  فلش خور
مدل laser rifle از بازی Fallout شما را وادار می کند تا برای آمدن آخرالزمان دعا کنید! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: مدل laser rifle از بازی Fallout شما را وادار می کند تا برای آمدن آخرالزمان دعا کنید! (/showthread.php?tid=123803)



مدل laser rifle از بازی Fallout شما را وادار می کند تا برای آمدن آخرالزمان دعا کنید! - Aiden Pearce - 22-06-2014

ممکن است که تا به الان Fallout 3 کمی سالخورده شده باشد ولی ما نمی توانیم این مدل شبیه سازی و ساخته شده با مقیاس واقعی از Laser Rifle را که کار یک گیمر پر میل و حرارت می باشد را نادیده بگیریم. شما باید برای به دست آوردن این اسلحه ۳۹۵ یورو پرداخت کنید که بدون شک ارزشش را خواهد داشت. یکی از بهترین RPG های شوتر بازی Fallout با پس زمینه ی آخرالزمانی خود می باشد که طرفداران زیادی جمع کرده است.
حالا صحبت های سازنده ی این اسلحه ی بی نقص را می خوانیم:
نقل قول:
این یک نمونه با مقیاس واقعی از اسلحه ی AER9 Laser Rifle از بازی Fallout 3 می باشد که یک متر طول دارد. لایه ی رویی آن از فایبرگلاس و صمغ ساخته شده است و طرح های رویی آن با دست و با دقت نقاشی شده است. از نظز من این اسلحه ۹۵ درصد به اسلحه ی بازی شباهت دارد چون من با اعمال تغییرهای کوچکی در اسلحه کار ساخت آن را بسیار ساده تر کردم. این اسلحه توسط خود من ساخته، مدل سازی و به بهره برداری رسیده است، آن هم در خانه ی خودم. من یک دانشجوی مدل سازی می باشم پس این راه من برای زندگی کردن است. در تصاویر می توانید شباهت رنگ آمیزی اسلحه به بازی را ببینید، البته اگر رنگ آمیزی خاصی مد نظرتان هست قبل از سفارش من را مطلع کنید تا ببینیم چکار می توانم بکنم.
او همان کسی است که یک ماسک Dragon Priest از بازی Skyrim ساخته است:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مدل laser rifle از بازی Fallout شما را وادار می کند تا برای آمدن آخرالزمان دعا کنید! 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مدل laser rifle از بازی Fallout شما را وادار می کند تا برای آمدن آخرالزمان دعا کنید! 1