انجمن های تخصصی  فلش خور
Without Memory کنسول PS4 را به بردگی می گیرد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: Without Memory کنسول PS4 را به بردگی می گیرد (/showthread.php?tid=121790)



Without Memory کنسول PS4 را به بردگی می گیرد - Aiden Pearce - 19-06-2014

چندی پیش اعلام شد که سازنده روسیه ای، Dinosaurum Games در حال ساخت عنوانی انحصاری برای PS4 با نام Without Memory می باشد. این بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۶ به بازار خواهد آمد. در مصاحبه ای که به تازگی با موسس این استودیو، Arkadiy Kulikov شده است، واقعیاتی جدید از بازی و روند ساخت آن اعلام شده است که در ادامه مطلب با آن همراه خواهید بود. از زمان معرفی PS4 این کنسول مورد تحسین بسیاری از لحاظ ساختار خود قرار گرفت. Dinosaurum Games نیز تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند در بازی خود از تمام قدرت این کنسول برای ارائه بهترین گرافیک و انیمیشن، استفاده کند:
نقل قول:
ما از PS4 تمام بهره را خواهیم برد تا گرافیک نسل بعدی را به مردم نشان دهیم. ما سعی می کنیم به خوبی از حالات صورت و موشن کپچر استفاده کنیم تا بتوانیم حالات روحی کاراکتر ها را به مردم نشان دهیم.
او همچنین افشا کرد که کسی که پشت دو بازی Heavy Rain و Beyond Two Souls بوده بازی آن ها را تحسین کرده است:
نقل قول:
David Cage نیز بازی ما را بسیار تحسین کرد. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم این اعتماد را از این فرد بزرگ و به نام و همچنین اعتماد مردم را، پاسخ دهیم. 
لازم به ذکر است که در تابستان با تیزری از این بازی مواجه می شویم که اطلاعاتی بیشتر از بازی را برای ما رمز گشایی خواهد کرد.
نظرات خود را در رابطه با این عنوان انحصاری با ما در میان بگذارید.