انجمن های تخصصی  فلش خور
Dice: ساخت عنوان Battlefield: Hardline هیچ تاثیری بر Battlefield ندارد | از عنوان Bat - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: Dice: ساخت عنوان Battlefield: Hardline هیچ تاثیری بر Battlefield ندارد | از عنوان Bat (/showthread.php?tid=113671)



Dice: ساخت عنوان Battlefield: Hardline هیچ تاثیری بر Battlefield ندارد | از عنوان Bat - Aiden Pearce - 30-05-2014

به تازگی رییس استودیوی DICE آقای Karl Magnus Troeddson طی گفتگویی صراحتا اعلام کرده است که عنوان Battlefield: Hardline هیچ تاثیری بر Battlefield ندارد و در همین گفتگو خیال تمام طرفداران  Battlefield 4 راحت کرده اند. 
همانطور که می دانید عنوانBattlefield: Hardline زود تر از زمان مقرور معرفی و در همین راستا تربلری از این عنوان لیک شد همین موضوع  باعث شد که در ذهن بسیاری از طرفداران این سوال به وجود آید که آیا این عنوان بر  Battlefield 4 تاثیر خواهد داشت یا خیر .
آقای Karl Magnus Troeddson در همین راستا صراحتا اذعان داشته است :
من می خواهم مطمئن بشوم همه ی شما بدانید که معرفی کردن عنوان Battlefield: Hardline به این معنی نیست که کار ما با Battlefield 4 به اتمام رسیده است ، این حرف چیزی جز حقیقت نیست .
تولید و توسعه ی عنوان Battlefield: Hardline بر عهده ی استودیوی Visceral Games می باشد و استودیوی DICE همچنان در حال کار بر روی عنوان Battlefield 4 است که قصد دارد این عنوان را بهتر کند .
همچنین وی در ادامه در مورد بهینه سازی و مشکلات عنوان Battlefield 4 اظهاراتی داشته است :
عناوینی که ما تولید می کنیم از خدمات بهره می برند . تلاش و تمرکز ما این است که پس از لانچ یک عنوان از آن مراقبت کنیم و محتوای اضافی که هواداران به آن علاقه دارند را نیز به آنان اهدا کنیم .
بنابراین ما اطمینان می دهیم دارندگان عنوان Battlefield 4 هیچ نگرانی را به خود را ندهند چرا که شرکت DICE از این عنوان حمایت خواهد کرد .