انجمن های تخصصی  فلش خور
جنایت در دبیرستان - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+---- انجمن: حوادث (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=77)
+---- موضوع: جنایت در دبیرستان (/showthread.php?tid=110729)



جنایت در دبیرستان - இFATEMEHஇ - 23-05-2014

نوجوان شانزده ساله آمریکایی که همکلاسی خود را در دبیرستان به قتل رسانده، در دادگاه بزرگسالان محاکمه خواهد شد.
قربانی به نام مارن سانچز، نوجوان شانزده ساله ای است که به دست همکلاسی پسر خود به قتل رسیده است. خانواده مقتول درباره او گفته اند: «او دختری شاداب، با آینده روشن و پر از امید و آرزو بود.» مقامات مدرسه اعلام کرده اند مارن در راه پله مدرسه از سوی همکلاسی خود از ناحیه صورت، گردن و سینه با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد.

متهم یکی از پسرهای مدرسه است که مارن، دعوت او را برای همراهی در جشن رقص مدرسه رد کرده است. مظنون به نام کریستوفر پلاسکن ساعاتی بعد از حادثه در حالی دستگیر شد که دست ها و لباسش آغشته به خون بود.

پلاسکن هنگام بازداشت به پلیس گفت: «من این کار را کردم. مرا بازداشت کنید.»

او اکنون در یک مرکز پزشکی بازداشت است و برای وی قرار وثیقه سه میلیون دلاری صادر شده است. به گفته وکیل متهم، در یک جلسه دادگاه ویژه ـ که در همین مرکز پزشکی برگزار شده ـ به وی گفته شده متهم به ارتکاب قتل عمد است و در صورت اثبات اتهام، به 25 تا 60 سال حبس محکوم خواهد شد.

وکیل متهم گفته موکلش به مراقبت مستمر روانپزشکی و دارودرمانی نیاز دارد و در صورتی که از این مرکز پزشکی مرخص شود، باید در خانه خود تحت مراقبت ویژه و برنامه خاص اصلاح و تربیت قرار گیرد.

خانواده متهم طی بیانیه ای که در رسانه ها منتشر کردند، گفتند: «غمی که در دل های ما بر اثر این تراژدی غیرقابل تصور به وجود آمده، قابل وصف نیست. قلب های ما تا ابد شکسته است. ما به خانواده سانچز تسلیت می گوییم و با آنها همدردی می کنیم. بدانید که تا همیشه در قلب ما خواهید بود و دعای ما با شما خواهد بود. ما همراه دیگر شهروندان میلفورد در غم از دست دادن این دختر جوان به سوگ خواهیم نشست.»

حادثه حدود ساعت 7 صبح دو هفته قبل اتفاق افتاد. یک شاهد عینی پلاسکن را بالای سر قربانی دید و تلاش کرد او را از دختر نوجوان دور کند، اما موفق به این کار نشد. یک شاهد دیگر متهم را در حالی که چاقوی خونین را با خود در راهروی مدرسه حمل می کرد، دیده است. پزشکی قانونی اعلام کرده سانچز بر اثر وارد آمدن ضربه چاقو به گردن و شانه، جانش را از دست داده است. مقامات مدرسه و تیم کمک های پزشکی سعی کردند به سانچز کمک کنند، اما 43 دقیقه بعد از انتقال به بیمارستان، مرگ او اعلام شد.

دوستان و همکلاسی های سانچز پس از حادثه، به یاد او بادکنک های بنفش، رنگ مورد علاقه وی را به هوا فرستادند. همکلاسی های او همچنین در شبکه های مجازی عکس های لباس مراسم رقص او را منتشر کردند. علاوه بر این، بیانیه خانواده او در مراسمی توسط یکی از اقوام خوانده شد. در این بیانیه آمده است: «مارن امروز باید فارغ التحصیلی خود را در مراسم رقص آخر سال جشن می گرفت، اما به جای آن، ما عزادار مرگ او هستیم و نمی توانیم این مرگ ناگهانی و بی منطق را درک کنیم. ما نباید خشونت هایی را که در مدرسه ها اتفاق می افتد، نادیده بگیریم. دسامبر 2012 در 22 مایلی شهر ما، مرد جوانی اول مادرش را کشت، بعد به دبستانی در نزدیکی محل رفت و 26 نفر از جمله 20 دانش آموز را به قتل رساند و بعد خودکشی کرد. ما باید مطمئن شویم که نوجوانان ما در مدرسه ها از خشونت محافظت می شوند.»


RE: جنایت در دبیرستان - Dɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴᴇʀ~Gɪʀʟ - 23-05-2014

بله دیگه :| میدونن مـلت بی جنبه ان واس همین تو ایـران دبیرستان ها مختلط نی :|