انجمن های تخصصی  فلش خور
زني 34 ساله به جرم ايجاد برقراري ارتباط نامشروع با پسر 17 ساله در يک مهماني، توسط پلي - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: زني 34 ساله به جرم ايجاد برقراري ارتباط نامشروع با پسر 17 ساله در يک مهماني، توسط پلي (/showthread.php?tid=104046)



زني 34 ساله به جرم ايجاد برقراري ارتباط نامشروع با پسر 17 ساله در يک مهماني، توسط پلي - ابزا - 28-04-2014

واشنگتن پست ؛ تونیا هریس 34 ساله که پس از 15 سال زندگی مشترک که حاصل آن دختر 8 ساله بود دریک مهمانی که در آن جمعی از دوستان و همسایگآن شرکت داشتند، حین انجام عملی زشت و وقیحانه و برقراری رابطه نامشروع با شریک 17 ساله خود بود که با حضور و دخالت والدین پسر 17 ساله این رابطه برای همیشه پایان یافت.
تونیا هریس 34 ساله پس از بازداشت خود در جلسات بازجویی گفت شریک 17 ساله اش شباهت بسیار زیادی با چهره شاخص و معروف بازیگر هالیوود" بن افک" دارد و علاقه مندی بیش از حد وی به این بازیگر هالیوود وی را وادار به برقراری این رابطه نامشروع که سه سال پیش زمانی که شریک وی 14 سال بیشتر نداشت مجبور نمود.
تونیا هریس از همسایگان خانواده جفرسون که پسر 17 ساله آنان به مدت سه سال مورد تجاوز تونیا قرار می گرفت بود.
این نوجوان 17 ساله پس از حضور خود در جلسات بازجویی اعلام داشت تونیا قبل از شروع هر کار وی را با خوردن نوشیدنی دعوت به انجام کارهای غیر اخلاقی می نمود و کنترل رفتارش دیگر در دست وی نبود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ تونیا هریس به جرم تجاوز به عنف، وادار نمودن نوجوان 17 ساله به خوردن مشروبات الکلی در سن غیر قانونی و همچنین یک تجاوز جنسی دیگر که شریک وی 20 ساله بود که از طریق تلفن و گزارش آن به پلیس بعد از خبر دستگیری وی بازداشت و تا تکمیل شدن پرونده اش در زندان ال  پاسو فرستاده شد.